“התגלה הפעם כמבוגר האחראי”: החרדים והדתיים מברכים את כץ

בעוד ח,כ השמאל מגנים את ההחלטה להקפיא את העבודת בשבת על בניית גשר יהודית בנתיבי איילון - החרדים משגרים ברכות • ליצמן: "ביטול העבודות בשבת - צעד ערכי מבורך שמבטא שיקול דעת נכון"
אריה ריבקינד
י"א אלול התשע"ח / 22.08.2018 10:12

סגן שר הבריאות ח”כ יעקב ליצמן מברך הבוקר (רביעי) את שר התחבורה על הנחייתו לביטול העבודות בהקמת גשר יהודית בתל אביב בשבת.

“מברך את שר התחבורה והמודיעין ישראל כץ שגילה אחריות ציבורית ומנע פגיעה מיותרת בסטטוס קוו ובמסורת ישראל, אמר ליצמן. “לאורך כל הדורות שמירת שבת הינה ערך עליון כיום המנוחה הלאומי. ביטול העבודות בשבת בגשר יהודית הינו צעד ערכי מבורך שמבטא שיקול דעת נכון, על פני התגרות ופגיעה כלפי האוכלוסיה הדתית והמסורתית, שהן רוב הציבור בישראל”.

חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ’ בירך אף הוא את שר התחבורה. “החלטה נכונה ומתבקשת מאופיה היהודי של מדינת ישראל. אפשר וצריך לבנות ולפתח אבל בלי להפנות עורף לערכי היסוד הבסיסיים של המדינה”.

ח”כ ינון אזולאי מש”ס הצטרף לברכות: “אני מחזק את ידיו של שר התחבורה ישראל כץ שהתגלה הפעם כמבוגר האחראי ומברך אותו על החלטתו להקפיא את עבודות הגשר בשבת. מדובר בהחלטה נכונה המתחשבת בציבור הדתי והמסורתי במדינה וכן בציבור העובדים, שיוכלו לקבל את יום המנוחה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות