זייברט באסף הרופא: יש פה אווירה שאין בבתי חולים אחרים בישראל

ראש עיריית בני ברק חנוך זייברט הציע לקיים הרצאות בריאות של מיטב מומחי המרכז הרפואי 'שמיר' - בעיר התורה והחסידות • "ניתן לראות את ההשפעה של האווירה הרגועה על איכות השירות שהצוותים הרפואיים מעניקים למטופלים"
אבי כץ
י"א אלול התשע"ח / 22.08.2018 00:17

ראש עיריית בני ברק, חנוך זייברט, קיים סיור למידה מקיף במרכז הרפואי ‘שמיר’ קמפוס אסף הרופא.

זייברט נועד לישיבת עבודה מקיפה עם הנהלת המרכז הרפואי. במהלך הפגישה, הציע  ראש עיריית בני ברק, להדק את שיתוף הפעולה בין העירייה למרכז הרפואי.

במסגרת שיתוף הפעולה, הציע ראש העיר לקיים הרצאות בריאות של מיטב מומחי המרכז הרפואי, בעיר בני ברק. הנהלת בית החולים הביעה רצון לקדם את המהלך והוא צפוי לצאת לדרך בקרוב.

במהלך הביקור ציין זייברט, את האווירה הייחודית של המרכז הרפואי ‘שמיר’, שאותה לא ניתן למצוא בבתי חולים אחרים בישראל.

ראש העיר הדגיש, כי ניתן לראות את ההשפעה של האווירה הרגועה על איכות השירות שהצוותים הרפואיים מעניקים למטופלים.

זייברט הוסיף, כי הקשר שלו עם המרכז הרפואי הוא מתמשך, וכי מנהל המחלקה לפניות ציבור שבלשכתו מתנדב מידי שבוע בסיוע לחולים במרכז הרפואי ‘שמיר’, ונוכח מקרוב באיכות והמקצוענות בתחומי הרפואה השונים של בית החולים.

הנהלת המרכז הרפואי ורב המרכז הרפואי הציגו בפני זייברט, את שורת המהלכים שביצע המרכז הרפואי בפתיחת הדלתות עבור המגזר החרדי – מהלכים שהיו כרוכים בהשקעת משאבים רבים.

כך, למשל, ציינו את נושא שמירת השבת שזוכה לדגש בעירוב מהודר בהשגחה של ועד העירובין בבני ברק. אספקת אוכל בכשרות מהדרין ליולדות החרדיות. והסדרת כניסת כהנים לחלק מאגפי המרכז הרפואי.

ראש עיריית בני ברק הרב זייברט:  “אני רוצה להדגיש, שברור לי שקשר של העיר בני ברק עם בית החולים יכול לתרום הרבה. הן ברמת השירותים הרפואיים המתקדמים שבית החולים יכול לתת לתושבים שלנו, והן בהרצאות בתחומי בריאות שונים, שיקדמו את הידע הבריאותי בקהילה לטובת תושבי העיר”.

מנהלת המרכז הרפואי הד”ר אסנת לב ציון: “אני מודה לרב זייברט על ביקורו אצלנו. פגישת העבודה הייתה מעניינת ומועילה ואני כולי תקווה כי מכאן תצא בשורה משותפת של ממש על הידוק שיתוף הפעולה עם עיריית בני ברק  לטובת הקהילה החרדית בה.  יש לנו שיתופי פעולה רבים בתחום הבריאות בקהילה באזורים שונים  ואני סבורה שחשוב להדק קשר זה גם עם תושבי בני ברק”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות