דני סיידה: משה כחלון, שכח מתיק החקלאות, זה יגיע לידיים של ש”ס

אריה ריבקינד
|
י' אלול התשע"ח / 21.08.2018 13:17
הקרב על תיק החקלאות? אחרי שכחלון הצהיר שכולנו תדרוש את תיק החקלאות – ח”כ דני סיידה מש”ס הגיב: “בוקר טוב, כחלון. תיק החקלאות יגיע למי ששומר על החקלאים באמת. אך טבעי שיוחזק בידיה הנאמנות של ש״ס”

יו”ר כולנו, השר משה כחלון, הודיע אתמול כי בממשלה הבאה מפלגתו תדרוש את תיק החקלאות.

“בקדנציה הבאה מפלגת כולנו תיקח אחריות על החקלאות הישראלית, תדרוש את תיק החקלאות אליה ותחזיר אותה למקום הממלכתי והמקצועי שבו היא אמורה להיות בו”, הכריז שר האוצר במהלך סיור ברמת נגב.

ההכרזה הזו הכעיסה את ח”כ דני סיידה מש”ס, שתקף הבוקר (שלישי) את כחלון.

“התעוררנו כולנו לבוקר בו לשר אוצרנו הייתה ‘הארה’ בדבר חשיבותה של החקלאות בארצנו הקדושה, וזאת לאחר שנים בהן הקפיטליזם הדורסני מבית מדרשם של נערי האוצר, שאליהם חברו באופן תמוה אורי אריאל ומנכ”לו בן אליהו כילה כל חלקה טובה”, כתב סיידה בפוסט שפרסם בפייסבוק.

“ידידי שר האוצר, דרישתך לקבל את משרד החקלאות בבחירות הבאות מעודדת מאוד, אך מאידך נראה שהמצאת הגלגל מתרחשת עכשיו.

“אין ספק ששנת בחירות גורמת לפרץ יצירתיות, אך אני פה כדי להזכיר לכולם שהתנועה היחידה שעמדה כחומה בצורה למען החקלאות והעמידה מתוכה שני חקלאים פעילים אנשי הפריפריה בגבול הצפון, את מר חקלאות ח״כ וקנין ואנוכי הח״מ – וביחד עם מאיר צור ואחרים, ניהלה ומנהלת מלחמת מאסף להצלת החקלאות”.

סיידה התייחס  להודעה של מזכ”ל תנועת המושבים ויו”ר התאחדות חקלאי ישראל, מאיר צור, על הצטרפותו למפלגת כולנו – ואמר: “אין ספק שהחלטתו של מאיר צור שוברת את כל המוסכמות ההיסטוריות, אך בטוחני כי הוא יידע ללחוש באוזנך מול מי הוא עשה את העבודה המפרכת והשחורה בפרלמנט הישראלי. הוא עשה זאת מול תנועת ש״ס ואנשיה”.

סיידה הדגיש: “בסופו של דבר משרד החקלאות יגיע למי ששומר על החקלאים באמת ואנו רואים בו כמשרד שאך טבעי שיוחזק בידיה הנאמנות של תנועת ש״ס”.