כחלון: נדרוש החקלאות • סמוטריץ: אחרי כשלון בדיור, רוצה להרוס עוד?

יו"ר כולנו, משה כחלון, צירף לרשימתו את מאיר צור, מזכ"ל תנועת המושבים - והכריז: "בקדנציה הבאה מפלגת כולנו תיקח אחריות על החקלאות הישראלית" • סמוטריץ' הגיב: "מי שפגע הכי הרבה בחקלאות זה אתה ומשרד האוצר. אין לך את זה בקצת יותר פופוליזם סרקסטי?"
אבי כץ
י' אלול התשע"ח / 20.08.2018 22:34

יו”ר כולנו, השר משה כחלון, הודיע היום (שני) כי בממשלה הבאה מפלגתו תדרוש את תיק החקלאות.

“בקדנציה הבאה מפלגת כולנו תיקח אחריות על החקלאות הישראלית, תדרוש את תיק החקלאות אליה ותחזיר אותה למקום הממלכתי והמקצועי שבו היא אמורה להיות בו”, הכריז שר האוצר במהלך סיור ברמת נגב.

בסיור הודיע מזכ”ל תנועת המושבים ויו”ר התאחדות חקלאי ישראל, מאיר צור, על הצטרפותו למפלגת כולנו.

השר כחלון ציין: “החקלאות הישראלית שייכת לכל המדינה. היא לא שייכת למגזר, לאזור מסוים או למעמד כזה או אחר. החקלאות הישראלית היא הביטחון שלנו. הביטחון למזון איכותי בכל מצב שניקלע אליו, לשמירת קרקעות, לגבולות המדינה, לאיכות הסביבה וליצוא הישראלי”.

הוא הוסיף כי מפלגתו כבר מתכוננת לקראת ההתמודדות הבאה. “לבחירות הבאות נגיע עם האנשים הטובים ביותר מכל המגזרים ומכל מקום בחברה הישראלית. אנשים ערכיים וישרים שרוצים שמדינת ישראל תהיה מקום טוב יותר לכולנו”.

מי שמיהר לתקוף את כחלון הוא ח”כ בצלאל סמוטריץ’, חברו לסיעה של שר החקלאות הנוכחי אורי אריאל.

“מבין שאחרי שנכשלת בדיור אתה רוצה להרוס גם את החקלאות…”, צייץ סמוטריץ’. “האמת שבקדנציה הבאה ‘כולנו’ אמורה לא להיות בכלל. הבטחת הרי שאם לא תוריד את מחירי הדיור לא תתמודד שוב, לא?”

אחר כך הוסיף וצייץ: “וברצינות, מי שפגע הכי הרבה בחקלאות זה אתה ומשרד האוצר שסימנתם את החקלאים כמי שאחראים ליוקר המחיה ומאז קיצצתם, הורדת מכסים, הרסתם את משק המים להשקיה, פגעתם באמצעות הוותמ”לים בשטחי חקלאות אדירים בלי לבנות עליהם יחידת דיור אחת, ועוד ועוד. אין לך את זה בקצת יותר פופוליזם סרקסטי?”

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות