“אסור לנו להיכנע לאיומי הפרוטקשן של חמאס”: בנט תוקף את ליברמן

בטקס חנוכת בית הספר לרפואה באוניברסיטת אריאל המשיך בנט במתקפה על שר הביטחון: ''חמאס חייב להבין שהוא ישלם מחיר אימתני על כל פגיעה באזרחי ישראל. חמאס חייב לפחד לפגוע בנו, לא להרוויח מזה"
אריה ריבקינד
ט' אלול התשע"ח / 19.08.2018 22:35

שר החינוך נפתלי בנט, התייחס הערב (ראשון)  בטקס חנוכת בית הספר לרפואה באוניברסיטת אריאל למצב הביטחוני בעזה – והמשיך במתקפה על שר הביטחון.

בטקס נכחו נשיא המדינה ראובן רבלין, סגן שר הבריאות יעקב ליצמן ויו״ר הסוכנות היהודית יצחק (בוז׳י) הרצוג.

בנט אמר: “לפני כמאה שנה החלה לשגשג המאפיה האיטלקית בארה”ב. במאפיה פיתחו שיטה: מתלבשים על בית עסק, מתחילים לחבל בעסק, לשרוף אותו, לאיים על עובדיו, ואז מגיעים ומציעים לבעל העסק ‘הגנה’ תמורת תשלום. קוראים לזה דמי פרוטקשן”.

בנט המשיך: “זה בדיוק מה שחמאס מנסה לעשות כרגע לישראל – במשך 140 יום חמאס שורף לנו את שדותינו ואת ישובינו, יורה עלינו מאות רקטות, צולף בחיילנו ואומר לנו: ‘נפסיק את הטרור אם תעמדו בדרישות שלנו’.

”מי שנכנע לפרוטקשן – יביא עלינו מלחמה. אסור לישראל להיכנע לאיומי הפרוטקשן של חמאס. להיפך: חמאס חייב להבין שהוא ישלם מחיר אימתני על כל פגיעה באזרחי ישראל. חמאס חייב לפחד לפגוע בנו, לא להרוויח מזה. לא כל פגיעה בחמאס מחייבת כניסה קרקעית לעזה. אני מתנגד בשלב הזה לכניסה כזו. ישראל חזקה מאויביה ואין לי ספק שבידינו להשיב את הביטחון לתושבי הדרום”.

וקדם יותר היום אמר שר הביטחון אביגדור ליברמן בריאיון לכאן רשת ב’ כי בנט לא מדבר ביטחון, אלא בחירות ופוליטיקה מפלגתית “מהסוג הנמוך ביותר”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות