ליברמן: “השיקול של בנט זה קולות. למה לא תוקף את ראש הממשלה?”

שר הביטחון התראיין ברשת ב' ותקף בחריפות את שר החינוך: "הוא פועל משיקולי בחירות. אין קשר לביטחון, וחבל שהפוליטיקאים מוכנים על מזבח מאבק פוליטי להקריב את חיילינו"
אריה ריבקינד
ח' אלול התשע"ח / 19.08.2018 15:04

העימות  בין שר הביטחון ושר החינוך: לאחר שנפתלי בנט מתח שוב ביקורת על התנהלותו של ליברמן – האחרון לא נותר חייב, ובראיון שהעניק ל’כאן רשת ב”, תקף את יו”ר הבית היהודי ואמר כי הוא לא מדבר ביטחון, אלא בחירות ופוליטיקה מפלגתית “מהסוג הנמוך ביותר”.

ליברמן תהה: “למה הוא לא תוקף את כל גופי הביטחון? למה לא את ראש הממשלה? השיקול הוא בחירות, במאבק על הקולות, אין קשר לביטחון, וחבל שהפוליטיקאים מוכנים על מזבח מאבק פוליטי להקריב את חיילינו, ולהשיג פעולות שאין להן הצדקה. אנחנו נלחמים בטרור יום יום בשנתיים האחרונות. 200 פעילי חמאס נהרגו, יש להם 5000 פצועים, 16 מנהרות הושמדו, חיסלנו עשרות תשתיות טרור, כל יום אנחנו עושים את זה”.

על האפשרות להליכה לבחירות – אמר: “מדובר בממשלה לאומית, ממשלה טובה, אין שום סיבה אמתית לבחירות. בנוגע לחוק הגיוס, הבאתי הצעת חוק מאוזנת וממלכתית. לא רצינו רווח פוליטי ומפלגתי, אלא משהו מאוזן. יש מאבק פנימי, על מזבח הקדמת הבחירות. אני רואה את עצמי בתור שר ביטחון שעובד קשה מאוד ולא מסתכל על האפשרות הזאת”.

על ההחלטה לסגור שוב את מעבר ארז: “המציאות בשטח היא לא פשוטה. כשאנחנו לא רואים ביטוי בשטח, שהתוצאה שלה היא שקט ביטחוני מוחלט, כל הדיבורים הם לא רלוונטיים. אנחנו רוצים שקט ביטחוני. כרגע מה שמתנהל זה סכסוך פנים פלסטיני שמנסים לגרור אותנו פנימה. הכל התחיל מזה שאבו מאזן חתך מהתקציבים לרצועת עזה, ופשוט הפסיק לשלם משכורות. כולל בכל החגים ובקיץ”.

בנוגע לרמטכ”ל הבא, סיפר ליברמן כי הוא התייעץ עם שרי ביטחון ואנשי ביטחון לשעבר ואמר: “אנחנו נמצאים במצב טוב, יש פה צרות של עשירים. פגשתי את שרי הביטחון לדורותיהם, וכולם אמרו שיש לנו מועמדים רציניים. כולם אמרו אותו דבר – במי שתבחר, לא תוכל ליפול. כל מי שתבחר יהיה טוב. לכל אחד יש יתרונות וחסרונות”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות