בן חמו מסתבך? חלק מראשי מטה הבחירות שלו הגישו תלונה ב-433

חלק מראשי מטה הבחירות של ניסן בן חמו הגישו תלונה בלהב 433: ראש העיר העביר עשרות אלפי שקלים לבני משפחתו ולאנשי מפלגת ישראל ביתנו • ראש העיר: "בכדי לבצע מהפך בבחירות, חברו מפלגות השלטון הליכוד, כולנו וחסידי גור וכעת גם התקשורת מגויסת"
אריה ריבקינד
ח' אלול התשע"ח / 18.08.2018 22:09

אנשים שנימנו על ראשי מטה הבחירות של ניסן בן חמו, ראש עיריית ערד, הגישו תלונה בלהב 433, זאת לאחר שלטענתם בן חמו העביר עשרות אלפי שקלים לבני משפחתו וגם לאנשי ‘ישראל ביתנו’.

כך דווח בתחקיר שפרסם בערוץ עשר.

לפי התחקיר,  בין האנשים שעליהם מדובר נמצא דאוד גודובסקי, לשעבר בכיר ב’ישראל ביתנו’ שהורשע בקבלת שוחד ונשפט לשבע שנות מאסר.

גודובסקי, לפי הדיווח, קיבל 10,000 שקלים עבור עבודה ביום הבחירות.

בן חמו הודה בשיחה עם חדשות עשר כי לא פגש במערכת הבחירות את גודובסקי ולא ישב איתו ולו פעם אחת. בתגובה שהעביר בן חמו, טען כי במסגרת הבחירות לראשות העיר, על פי ההסכמים הקואליציוניים, עבדו במטה הרוסי כ-200 אנשים. כחלק מהמטה, גודובסקי היה יועץ אסטרטגי.

אניטה רוזנבאום, לשעבר עוזרת ראש מטה הבחירות של בן חמו מטעם ‘יש עתיד’, אמרה לחדשות עשר: “לא ראיתי את גודובסקי מעולם. לא שידוע לנו שהוא עבד או התנדב. תמוה מאוד הצ’ק שהוא קיבל. היה בן אדם מטעם ‘ישראל ביתנו’ שאסף את הצ’קים עבור האנשים שלו, של אנשי ‘ישראל ביתנו’ שהצטרפו לניסן בן חמו. הוא גם לקח את הצ’ק של גודובסקי.

“האנשים שדיברנו עליהם, כולם קיבלו מעל 10,000 שקלים עבור עבודה ביום הבחירות. כל האנשים האלה לא עבדו ביום הבחירות ומי שעבד, קיבל צ’ק נוסף על הסכום המדויק של שעות העבודה שהוא עבד.

“פניתי לבכירים, פניתי ליאיר לפיד, פניתי למאיר כהן, פניתי לבועז טופורובסקי, שלחתי להם מייל, דיברתי איתם בטלפון ואמרתי להם שיש לי מידע מפליל שאני חושבת שחשוב שנשב עליו. אמרו לי שיחזרו אליי ביום ראשון, לא אמרו לי באיזה יום ראשון, באיזו שנה. זה היה לפני חצי שנה”.

עורך דינו של גודובסקי מסר לחדשות עשר כי גודובסקי שימש יועץ לעיתונות בשפה הרוסית וקיבל תשלום כחוק.

מטעם ‘ישראל ביתנו’ נמסר בתגובה לחדשות עשר: “גודובסקי לא היה עובד מפלגה במהלך הבחירות בערד. אין לנו מידע על עיסוקם והשקפתם של אנשים פרטיים לרבות קרובי משפחה של עובדי המפלגה”.

בן חמו הגיב לפרסום בפוסט שפרסם בפייסבוק, והסביר: “טרום הבחירות וביום הבחירות הועסקו למעלה מ-250 עובדים בשני מטות עיקריים: מטה דוברי עברית ומטה דוברי רוסית. מטה דוברי הרוסית נוהל על ידי אנשי ישראל ביתנו, שאתם חתמתי על הסכם קואליציוני ושתמכו בי לראשות העיר”.

הוא הוסיף: “לא נראה לכם מוזר העיתוי, חודשיים לפני הבחירות? לא נראה לכם שאייטם חסר משמעות מגיע לחדשות ערוץ עשר?”

לדבריו, “בכדי לבצע מהפך בבחירות, חברו מפלגות השלטון הליכוד, כולנו וחסידי גור וכעת גם התקשורת מגויסת. המשמעות האמיתית היא, שאני באמת תקוע למישהו כמו עצם בגרון, ראש עיר צעיר שחושב אחרת ובועט במוסכמות השלטוניות בכל פרמטר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות