חקירות ראש הממשלה: עורך הדין ירון קוסטליץ יוביל את צוות ההגנה

קוסטליץ, שהצטרף באחרונה לחמשת הפרקליטים המייצגים את ראש הממשלה, יוביל את סוללת צוות ההגנה, אם נתניהו יזומן לשימוע או יוגש נגדו כתב אישום
חיים טוויל
ח' אלול התשע"ח / 18.08.2018 21:34

עורך הדין ירון קוסטליץ, שהצטרף באחרונה לסוללת הפרקליטים המייצגים את ראש הממשלה בנימין נתניהו בתיקיו – צפוי לעמוד בראש צוות ההגנה. כך דיווח מרכי גילת ב’כאן’.

בסביבת ראש הממשלה מבינים שבקרוב – דצמבר-ינואר – צפוי להודיע היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, על הכרעתו בנושא החקירות, בכפוף לשימוע, ולכן צירפו פרקליט שישי במספר לצוות ההגנה.

לפי הדיווח, קוסטליץ צפוי להוביל את קו ההגנה של נתניהו בשימוע וגם אם יוגש נגדו כתב אישום.

מלבדו מייצגים את נתניהו חמישה פרקליטים: יעקב וינרוט, עמית חדד, יוסי כהן, אייל כהן וקרן אטינגר שפירא.

אתמול נחקר נתניהו במשך ארבע שעות בתיק 4000, בו הוא חשוד במתן טובות הנאה ל”בזק” בתמורה לסיקור אוהד באתר “וואלה”. זו אמורה הייתה להיות חקירתו האחרונה של ראש הממשלה בתיק זה, אם לא יידרשו השלמות חקירה מהפרקליטות.

מטעמו של נתניהו נמסר לאחר הקירה: “אחרי החקירה היום, ראש הממשלה נתניהו בטוח שתיק 4000 קרס סופית. הנתונים מוכיחים באופן חד משמעי שהסיקור על נתניהו ב’וואלה’ בתקופת אלוביץ׳ נותר שלילי כפי שהיה כש״’וואלה’ היה בבעלותו של עמוס שוקן, ולא השתנה כהוא זה כשנתניהו נהיה שר תקשורת.

לעומת זאת, דווקא שרי תקשורת אחרים, לאחר כניסתם לתפקיד, הם שזכו לזינוק אדיר בסיקור חיובי – לא רק ב״וואלה״, אלא גם בכלי תקשורת מרכזיים בישראל. איש אינו טוען, ובצדק, שיש בכך איזשהוא פסול. אבל דווקא אצל נתניהו שיפור כזה לא היה, ולכן גם מן הטעם הזה תיק 4000 מתפורר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות