רוכב אופניים חשמליים כבן 50 נפגע מרכב הסעות ברח’ עזרא בב”ב ונהרג

רוכב אופניים חשמליים נפגע מרכב הסעות: כוחות ההצלה ביצעו פעולות החייאה על רוכב האופניים שפונה, תוך כדי המשך פעולות החייאה, לבית החולים בלינסון - שם נאלצו לקבוע את מותו • המשטרה פתחה בחקירה
חיים טוויל
ו' אלול התשע"ח / 16.08.2018 21:05

רוכב אופניים חשמליים  כבן 50 נהרג הערב (חמישי) בתאונה קשה שהתרחשה ברחוב עזרא פינת רחוב חידושי הרי”ם בבני ברק.

חובשים באיחוד הצלה סניף בני ברק הוזעקו אל הזירה, לאחר שרוכב האופניים ורכב הסעות היו מעורבים בתאונה.

יוסף חיים בן ציון, חובש באיחוד הצלה, סיפר: “יחד עם חובשים נוספים ביצענו פעולות החייאה על רוכב האופניים החשמליים כבן 50 שנפצע באורח אנוש. לאחר מכן הוא פונה תוך כדי המשך פעולות החייאה להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים שם נאלצו לקבוע את מותו. מדובר בתאונה עם מעורבות רכב הסעות ואופניים חשמליים”.

מאיר פרומוביץ, חובש באיחוד הצלה, סיפר: “מדובר בתאונה עם מעורבות רכב הסעות ואופניים חשמליים. יחד עם חובשים נוספים ביצענו פעולות החייאה על רוכב האופניים החשמליים, כבן 50, שנפצע באורח אנוש. הפצוע פונה תוך כדי המשך פעולות החייאה להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים”.

פראמדיק מד”א צביקה גדלוביץ סיפר: “כשהגעתי למקום חברתי לכונני מד”א שביצעו פעולות החייאה ברוכב האופניים החשמליים שנפגע מהמיניבוס, ומיד התחלתי את הטיפול המתקדם כשמצבו של הרוכב היה אנוש. הוא סבל מחבלת ראש קשה ופונה בניידת טיפול נמרץ של מד”א לבי”ח תוך כדי המשך פעולות החייאה”.

מהמשטרה נמסר: “לפני זמן קצר ארעה תאונת דרכים בין מיניבוס לרוכב אופניים ברחוב חידושי הרים פינת עזרא בבני ברק. מהמקום פונה לבית החולים בלינסון רוכב האופניים כשהוא במצב אנוש, לפי גורמי רפואה.

חוקרי תאונות דרכים שהגיעו לזירה פתחו בחקירת נסיבות התאונה”.

תאונה, אופניים חשמליים, בני ברק

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הבעל של חברה שלי.עכשיו חזרנו מההלוויה:-(.יודעים מי הנהג הפוגע?
    17/08/2018 16:28
    מיטל
  1. מי הנהג

  2. רחובות וצמתים מסוכנים גובים מחיר דמים
    16/09/2018 09:07
    האזרח דרור
  3. אם תטילו בבירות אירופאיות תוכלו לראוות הבדלים עצומים בצמתים בערים שם לבין הערים בישראל. יש מעברי חצייה מוגבהים, וצרים כדי שהמכונית תצטרך להאט לפני הצומת. ברוב הרחובות מלבד הרחובות הראשיים ביותר מגבלת המהירות היא 30 קמ”ש . לכן במדינות האלה כמות הנפגעים הולכי הרגל והרוכבים נמוכה בהרבה מאשר בישראל. חפשו “חזון אפס” (חזון של אפס הרוגים ופצועים בתאונות דרכים) ותוכלו לראות בעצמכם.