תאונה עם מעורבות חרדים: בת 60 נהרגה; 7 ילדים נפצעו קל עד בינוני

שני רכבים התנגשו חזיתית בכביש 40, סמוך לצומת התעשייה האווירית • באחד מהרכבים נסעה משפחה חרדית • אישה כבת 60 נפצעה אנוש ולאחר פעולות החייאה ממושכות נקבע מותה • 7 ילדים אושפזו באסף הרופא ושיבא
חיים טוויל
ה' אלול התשע"ח / 16.08.2018 17:34

תאונה קטלנית עם מעורבות חרדים: אישה נהרגה, ו-7 ילדים נפצעו קל עד בינוני, בתאונה קשה שהתרחשה אחר הצהרים (חמישי) בכביש 40, סמוך לצומת התעשייה האווירית.

התאונה התרחשה כאשר חמישה כלי רכב התנגשו בכביש 40.

כוחות הצלה שהוזעקו לזירה ביצעו פעולות החייאה ממושכות על הפצועה אנוש, אישה כבת 60, אולם למרבה הצער לא נותר אלא לקבוע את מותה.

ארבעה מהפצועים פונו לבית החולים אסף הרופא ושלושה פונו לבית החולים שיבא בתל השומר.

אריה אלון, חובש באיחוד הצלה, סיפר: “מדובר בתאונה עם מעורבות כמה כלי רכב. יחד עם חובשים נוספים ביצענו החייאה על פצועה באורח אנוש והענקנו טיפול רפואי ראשוני לנפגעים. צוותי כיבוי פעלו בזירה לחילוץ הלכודים. הנפגעים פונו לאחר מכן בניידות טיפול נמרץ ואמבולנסים להמשך קבלת טיפול רפואי בבתי החולים”.

מדוברות מד”א נמסר: בשעה 15:51 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב ירקון על תאונת דרכים בין שני כלי רכב בכביש 40, צפונית לנתב”ג.

חובשים ופראמדיקים של מד”א קובעים את מותה של אישה כבת 60 בתום פעולות החייאה ממושכות, ומפנים לבית החולים 7 פצועים קל, בהם 4 לבית החולים אסף הרופא ו-3 לבית החולים שיבא בתל השומר.

מהמשטרה נמסר: במשטרת ישראל התקבל דיווח על תאונת דרכים במעורבות של חמישה כלי רכב בכביש 40 סמוך לצומת התעשייה האווירית.

גורמי רפואה קבעו במקום את מותה של אישה כבת 60 ופינו מהמקום פצוע אחד באורח קשה ושישה נוספים באורח קל לבתי החולים אסף הרופא ותל השומר.

הכביש נחסם לתנועה בשני הכיוונים.

כוח משטרה במקום ונפתחה חקירה לבירור נסיבות התאונה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות