“בא לך בשני בבוקר?” • כך נשמעת שיחה בשירות לקוחות של ‘פרטנר’

מה קורה כשלקוח מתקשר למוקד שירות הלקוחות של חברת 'פרטנר', אבל המוקדנית עסוקה בשיחה עם חברותיה על החופשה המושקעת לפרטים? • מפרטנר טרם התקבלה תגובה
שייע קליין
ה' אלול התשע"ח / 16.08.2018 16:53

לקוח חברת פרטנר נזקק להגיע למוקד שירות הלקוחות. קורה לפעמים.

אלא שלרוע מזלו הוא פנה דווקא בשעה שהמוקדניות היו עסוקות בשיחה חברותית על חופשה מתכוננת ומושקעת לפרטי פרטים.

המוקדנית שקיבלה את השיחה, הרימה את השפופרת  אך לא פנתה אל הלקוח.

הלקוח העדיף להקליט את הדברים שנשמעו מעבר לקו.

האזינו לשיחה:

הלקוח הבהיר בשיחה עם אתר ‘כל הזמן’, כי מרגע שהסתיים צליל ההמתנה והשיחה ‘התקבלה’ – הוא שמע את שיחת הרקע בין המוקדניות ואפילו לא ‘הלו’ אחד.

מפרטנר לא התקבלה תגובה. לכשתתקבל – נפרסמה.

הדפס כתבה

2 תגובות

    לעבוד
    17/08/2018 01:01
    הם מנסים
  1. אחרים מגובים בכספי המנסים
    אפילו לא מנסים לנסות

  2. זה עלול לקרות
    18/08/2018 19:14
    מנסיון
  3. למוקדנים אין שפורפרת אלא יש אוזניה, לפעמים שיחה מתקבלת באופן אוטמאטי ובגלל בעיה בחיבור האוזניה הלקוח שומע את הנציג אך הם לא שומעים אותם וזה מוביל למקרים שכאלה. מן הסתם שהנציגה לא רצתה שישמעו על חייה הפרטים.