הרב אריאל: “רבנים צריכים לדבר בתקשורת, אבל שילמדו לעבור מסך”

הרב יעקב אריאל קורא לציבור הרבנים ואנשי החינוך להביע את דעתם בתקשורת, אולם ללמוד איך לעשות זאת בצורה הטובה ביותר • "יש לצערי אנשים שהולכים לתקשורת ולא יודעים מה לומר ואיך לומר, ורק מזיקים"
אבי כץ
ה' אלול התשע"ח / 16.08.2018 15:19

הגאון רבי יעקב אריאל, נשיא ישיבת רמת גן ורב העיר לשעבר, יוצא היום (חמישי) בקריאה לציבור הרבנים ואנשי חינוך להביע את דעתם בתקשורת, ולרכוש כלים מתאימים בכדי לעשות זאת בצורה הטובה ביותר.

“חשוב מאוד שרבנים יביעו את דעתם בתקשורת, אבל שילמדו איך עושים את זה”, אמר.

הרב אריאל אמר את הדברים בעקבות כנס ‘רוח ותקשורת’ שהתקיים בשבוע שעבר, בו נכחו מעל 500 רבנים ואנשי חינוך. “דבר אחד חשוב – צריך לדעת איך לדבר בתקשורת. רב שלא יודע איך לדבר בתקשורת חבל שידבר”, טען הרב. “יש לצערי אנשים שהולכים לתקשורת ולא יודעים מה לומר ואיך לומר, ורק מזיקים”.

הרב המשיך: “רבנים שהולכים לתקשורת צריכים לדעת מה לומר, איך לומר, איך עוברים מסך”.  הוא קרא לרבנים ללמוד כיצד להתבטא בתקשורת. “אני לא בקיא בכל הכלים ואיך עושים את זה, אבל זה בדיוק הרעיון”.

הרב אריאל הדגיש כי הקריאה לרבנים מתייחסת לכלל אמצעי התקשורת, כולל טלוויזיה, פייסבוק, רשתות חברתיות ועוד.

הרב עמיחי אליהו, יו”ר איגוד רבני הקהילות ויוזם כנס ‘רוח ותקשורת’, סיכם את האירוע: “לרבנים יש את הכוח להשפיע. הם צריכים את האומץ להשפיע ואת הכלים להשמיע. יש פה תורה חזקה, יש פה ערכים, יש פה כלים, ואת כל הדברים האלה צריך לחבר ביחד.

“הרבנים נמצאים פה, מבינים את הצורך הקיומי שלנו להיות נוכחים בכל המדיה הזו, תעיד ההיענות הגדולה מאוד של הרבנים. אני מאמין שהיום הזה הוא בשורה גדולה, אני מאמין שאם הרבנים יקחו את הכלים שהם למדו פה, נצא מפה עם בשורה ענקית לציבור בישראל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות