מסתבך: מנהיג הלייבור הצטלם עם מנהיג הארגון שביצע הטבח בהר נוף

בתמונה שפורסמה הבוקר בעיתון 'טיימס', נראה מנהיג מפלגת הלייבור עם מנהיג ארגון המחבלים שביצע את הטבח המזעזע בשכונת הר נוף בירושלים - בו נרצח חרדי עם אזרחות בריטית
נתן פרל
ה' אלול התשע"ח / 16.08.2018 12:57

העיתון הבריטי ‘טיימס’ פרסם הבוקר (חמישי) תמונה מחודש אוקטובר 2014, בה מתועד מנהיג מפלגת הלייבור הבריטית, ג’רמי קורבין, יחד עם מאהר אל טאהר, מנהיג ארגון הטרור ‘החזית העממית לשחרור פלסטין’, במהלך אזכרה למחבלים בכירים בתוניס.

קורבין ביקר בבית הקברות הפלשתיני בתוניס שנה לפני שנבחר למנהיג הלייבור. בניגוד להכחשותיו, כעת ברור שהוא הניח זרים על קברותיהם של ראשי ארגון ‘ספטמבר השחור’, הקשורים לתכנון רצח הספורטאים הישראלים באולימפיאדת מינכן –  והשתתף בתפילה מוסלמית לזכרם.

חודש  לאחר הטקס בהשתתפותו,  ביצעו שני מחבלים חברי ארגון הטרור את הטבח הנורא בבית הכנסת ‘קהילת בני תורה’ בשכונת הר נוף בירושלים. הם תקפו בסכינים ובאקדחים את המתפללים, רצחו במקום חמישה הי”ד והרגו שוטר דרוזי שנכנס איתם לקרב.

בבריטניה מציינים, כי אחד הנרצחים היה הרב אברהם שמואל גולדברג הי”ד – אזרח בריטי שעלה ארצה.

בתוך כך, לפי דיווח ב’כאן’, צפוי קורבין לחזור בו ולאמץ את ההגדרה הרחבה לאנטישמיות בוועידת המפלגה הבאה בארבעה בספטמבר. למרות זאת, הלייבור תאשר את ההגדרה רק בתנאי שהמפלגה תוכל להוסיף סעיפים שיאפשרו ביקורת על ישראל.

לאחרונה מתחוללת סערה פוליטית בממלכה סביב ההתנגדות של צמרת הלייבור, בראשות קורבין שהואשם בעצמו לא פעם באמירות אנטישמיות, להכניס את ההתנגדות לאנטישמיות למצע שלה – על פי סטנדרטים בינלאומיים, ולא רק בהגדרה מצומצמת.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות