החשש מה’עכברת’ • ‘מי עדן’: זיהום במעיין, הופסקה הזרמת מים למפעל

חברת 'מי עדן' הוציאה הודעה בה היא מודה כי נמצאה חריגה באיכות המים ו"כניסת המים למפעל הופסקה מיידית" • בימים האחרונים התלוננו לקוחות רבים של חברת 'מי עדן' על מחסור חמור באספקת המים
שייע קליין
ד' אלול התשע"ח / 15.08.2018 11:43

חברת מי עדן הגיבה היום (רביעי) לטענות כי איננה מספקת כדי מים בשל זיהום שנמצא במעיינות.

“מי עדן מבצעת דגימות במי מעיין הסלוקיה פעמיים ביום. בנוסף מבצעת החברה דגימות בתהליך הייצור על בסיס שעתי. בבדיקה האחרונה נתגלתה חריגה מהתקן. עקב כך, כניסת המים למפעל הופסקה במיידית והנושא דווח למשרד הבריאות כמתבקש במקרים אלו”.

עוד נמסר: “המפעל ממשיך בעבודה שגרתית וממלא את הבקבוקים וכדי המים ממיכלי אגירת המים הנמצאים במפעל מי עדן בקצרין”.

באתר ‘דה מרקר’ דווח, כי בימים האחרונים התלוננו לקוחות רבים של חברת ‘מי עדן’ על מחסור חמור באספקת המים מהחברה, ועל בעיות מול שירות הלקוחות.

התלונות נבעו ממחסור חמור במים בחברה. בעיית המחסור הובילה גם לעלייה של כ-50% במספר הפניות למוקדי השירות, וכתוצאה מכך לעומסים על שירות הלקוחות – שחדל מלתפקד.

הבעיה התגלתה לא רק אצל הלקוחות הפרטיים: גם בקרב רשתות קמעונאיות דיווח על מחסור חמור במים של החברה.

ב’דה מרקר’ דווח, כי בתגובה לפניית האתר, הכחישו אתמול ב’מי עדן’ כי יש בעיה כלשהי במעיינות החברה בצפון הארץ, ואולם היום נודע כי מקורות המים של מי עדן אמנם סבלו בתקופה האחרונה מזיהומים. אלה הביאו את החברה לבקש מים חלופיים מקידוחי חברת מקורות. כל זאת – מדווחים ב’דה מרקר’ – מבלי שהחברה טרחה ליידע בכך את לקוחותיה.

היום, כאמור, ניסתה החברה לתקן חלק מהנזק, ומסרה את ההודעה כי נתגלתה חריגה מהתקן.

עוד דיווחה החברה, כי המפעל ממשיך בעבודה שגרתית: המפעל ממלא את הבקבוקים וכדי המים ממיכלי אגירת המים הנמצאים במפעל מי עדן בקצרין. המים שבמלאי המפעל נבדקו ונמצאו תקינים. “מי עדן פועלת בהתאם לתקני איכות מהגבוהים ומהמחמירים בעולם. החברה מבהירה שכל מוצריה יוצאים לשיווק רק לאחר שנבדקו כנדרש והתוצאות נמצאו תקינות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות