נסראללה: “חיזבאללה חזק מצה”ל, נתניהו מנהל מערכה של קבצן מובס”

בנאום שנשא ממקום מחבואו דרך מסך ענק בביירות, לרגל 12 שנה לסיום מלחמת לבנון השנייה, אמר מזכ"ל חיזבאללה: "ישראל מורתעת מאז ההפסד שלה ב-2006" • "תשמעו איזו חוצפה זו - ישראל המובסת בסוריה, היא זו שרוצה לכפות תנאים. יש לה דרישות..."
חיים טוויל
ד' אלול התשע"ח / 15.08.2018 01:07

מזכ”ל חיזבאללה, חסן נסראללה, התרברב הערב (שלישי), בנאום שהועבר ממקום מסתורו למסך ענק בביירות – לרגל 12 שנה לסיום מלחמת לבנון השנייה, כי “חיזבאללה חזק יותר מהצבא הישראלי”.

נסראללה טען בנאומו כי ישראל מורתעת מאז “ההפסד” שלה ב-2006, מסתתרת מאחורי גדרות, משנה את דוקטרינות הלחימה שלה כל הזמן ומגבשת בצפון תכנית הגנה מפני תכניתו של חיזבאללה לכאורה “לשחרור הגליל”.

הוא הוסיף ואמר כי לארגון יותר נשק, ציוד, יכולות, ניסיון ומומחיות מאשר מזמן הקמתו – וגם בהשוואה לצה”ל.

“ישראל מדברת על התחזקות חיזבאללה והתרבות היכולות שלה עד כדי כך שאחד הקצינים הבכירים בישראל אמר שחיזבאללה הוא הצבא השני בחוזקו באזור אחרי צה”ל. תרשו לי לומר לקצין הבכיר הזה”, לגלג נסראללה. “אנחנו לא הצבא הכי חזק באזור אחרי הצבא הישראלי. חיזבאללה יותר חזק מהצבא הישראלי כי לא מדובר בסוגיית אמצעים, אלא בחוזק אמונתנו בזכותנו הגובר על אמונתם הבטלה. היום אנחנו מאמינים יותר מתמיד ושמים יותר מתמיד את מבטחנו באל שיגרום לאנשי הג’יהאד שלנו לנצח”.

ננסראלה לגלג גם על ראש הממשלה בנימין נתניהו: “אחרי שכבר השלים עם הנוכחות של המשטר הסורי, המערכה שהוא מנהל כעת זו מערכה של קבצן. המדיניות שלו היא שאסור שאיראן וחיזבאללה יישארו בסוריה, ואיך יוציא את איראן וחיזבאללה מסוריה.

“תשמעו איזו חוצפה זו  – ישראל המובסת בסוריה, היא זו שרוצה לכפות תנאים. יש לה דרישות. אתה מפסיד, אתה מובס, ההימור שלך נכשל, תקוותיך נגוזו – ואתה מתנה תנאים? ועל מי? על סוריה שניצחה? על איראן או חיזבאללה? העידן שבו ישראל יכלה לכפות את התנאים שלה נגמר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות