בנט: ‘פרס לטרור אחרי 130 ימי אש’. ליברמן: טפל באלימות בבתי הספר

השרים בנט ושקד יתנגדו בישיבת הקבינט מחר להסכם שיביא שקט זמני בלבד ברצועה • בנט תוקף את ליברמן: "המחבלים ילמדו שהטרור משתלם וכוח ההתרעה שלנו ייפגע" • ישראל ביתנו: "כהרגלו בנט רץ לתקשורת עם סיסמאות ריקות מתוכן, שהן לא יותר מפוליטיקה קטנה על הגב של צה''ל"
אריה ריבקינד
ג' אלול התשע"ח / 14.08.2018 20:56

שר החינוך נפתלי בנט הודיע הערב (שלישי) כי מפלגת הבית היהודי תתנגד להסכם בין ישראל לחמאס שייתן שקט זמני – שיאפשר לארגון הטרור להתחמש מחדש ולהתעצם לקראת הסבב הבא.

לפי הבית היהודי, השרים בנט ושקד יתנגדו בישיבת הקבינט מחר לכל הסכם שיביא שקט זמני בלבד ברצועת עזה.

בנט הזהיר: “ה’שקט’ הזה יעניק לחמאס חסינות מוחלטת כדי להצטייד מחדש ברבבות רקטות שיאיימו על כל חלקי הארץ ויאפשר להם לפתוח במלחמה נגד ישראל בזמן ובתנאים שנוחים לו. הדבר יוביל, בסופו של דבר, לפתיחת שתי חזיתות מסוכנות, צפונית ודרומית, במועד שיקבע האויב ועל פי תנאיו”.

בנט הוסיף: “לאחר 130 ימי טרור אש ורקטות, אסור לנו לתת פרס למחבלים ללא שהשיבו לנו את שבויינו ואת חללינו. המחבלים ילמדו שהטרור משתלם וכוח ההתרעה של ישראל ייפגע”.

השר בנט הבהיר שהתנגדות למתווה אין משמעותה יציאה למבצע לכיבוש עזה, “ישנה אלטרנטיבה שאינה כרוכה בכניסה קרקעית לעזה, אליה אנו מתנגדים. יזמנו תכנית למיגור הטרור העזתי, ללא הכנסת כוחות קרקעיים לעזה, ותוך גביית מחיר מכריע מחמאס.

”הנחנו את התכנית על השולחן בפורומים הביטחוניים הרלוונטיים, בשלב זה היא טרם התקבלה אך אנו נמשיך לקדמה”, הבטיח יו”ר הבית היהודי.

במפלגת ‘ישראל ביתנו תקפו בתגובה את בנט על אביגדור ליברמן.

“כהרגלו השר בנט רץ לתקשורת עם סיסמאות ריקות מתוכן, שהן לא יותר מפוליטיקה קטנה על גבם של צה”ל ומערכת הביטחון”, נמסר בהודעת המפלגה. “עדיף שיתעסק באלימות הגואה בבתי הספר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות