הפרקליט: ‘ביבי לארג’ שאוהב לשלם. הכסף לא מעניין אותו’

יוסי כהן, פרקליטה ואיש סודה של משפחת נתניהו, תוקף את מערכת המשפט • "שרה נתניהו היא כמו חיה נרדפת, אנשים עושים סיבוב על ביבי" • על שקד: "זו ההפתעה הכי גדולה של מערכת המשפט. הילדה, אף אחד לא ציפה, את כל מה שצריך לעשות היא עושה כל כך נכון"
אריה ריבקינד
ג' אלול התשע"ח / 14.08.2018 14:33

עורך דין יוסי כהן, פרקליטם ואיש סודם של בני משפחת נתניהו – אותם הוא מייצג בהליכים משפטיים רבים –  העניק היום (שלישי) ראיון לעיתון הפרקליטים. קטעים מתוך הראיון פורסמו על ידי אבישי גרינצייג ב’מעריב’.

“שרה נתניהו היא כמו חיה נרדפת, אנשים עושים סיבוב על ביבי”, אמר עורך הדין בראיון.

עורך הדין, שמייצג את שרה נתניהו ובנה יאיר בתיקים שונים, טען: “יש המון בעיות במערכת המשפט, שאני רואה מהצד של עורכי הדין.  השופטים מכריעים באופן סותר. למרות זאת, יש גם שופטים טובים”.

לדבריו, “אתה יכול ללכת עם אותו תיק לאולם א’ ולצאת עם תוצאה אחת, להיכנס לאולם ב’ ולצאת עם אחרת. איך זה קורה? גם אני שואל. איך פותרים את זה? הכשרה נכונה. בכל המדינות הנורמליות, יש בית ספר לשופטים, יש מסלול. כאן ההכשרה היא כמעט אפס”.

על משפחת נתניהו סיפר כי הם משלמים לו  “כדת וכדין וכל האגדות האלה לא באמת קיימות. בנימין נתניהו הוא בן אדם לארג’ שאוהב לשלם. בכלל לא מעניין אותו הכסף. הוא חי בִסְפֶרֹות אחרות”.

הוא ציין: “ראש הממשלה, רעייתו וילדיו, הם גולת הכותרת של העשייה שלי בעולם המשפט”.

כהן האשים: “במקום לטפל במקרים חמורים, המשטרה מטפלת במקרים הפופוליסטיים. ידה של המשטרה קלה על ההדק”.

כשנשאל האם לא חיוני שהמשטרה תחקור עדי מדינה שיש להם מה לספר – ענה: “אנשים לכל אורך ההיסטוריה של ביבי מנצלים אותו וכשמגיעים אליו, עושים עליו סיבוב. מי דיבר עליהם עד שהגיעו אליו? ברגע שהגיעו, פתאום יש להם את ההזדמנות”.

עורך הדין התייחס גם לשרת המשפטים איילת שקד: “זו ההפתעה הכי גדולה של מערכת המשפט בישראל. למרבה ההפתעה, הילדה הזאת, אף אחד לא ציפה, את כל מה שצריך לעשות היא עושה כל כך נכון. מצדיע לה”.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    עוד
    14/08/2018 19:02
    הבורר
  1. אנשים לא מבינים שזה התפקיד של עורך דין להגן על הנאשם ,ושונאים אותך אני לא. ואם שרה וביבי זכאים בזכותך אז כל הכבוד לך .

  2. הצחקת אותי...
    14/08/2018 19:40
    רונה
  3. זה שתמיד מסתובב בלי ארנק…לארה’ב על חשבון אחרים…בגלל שההוא לארה’ב דרש הוצאות על סוללת עורכי הדין שלקח למרות שלהשקפתו אין כלום לא היה ולא יהיה…מעניין למה כל העם מוחה .

  4. הלוואי עלי
    15/08/2018 15:29
    עצי
  5. הלוואי עלי חבר ועורך דין מסור כמו יוסי כהן.