פיגוע טרור ליד הפרלמנט בלונדון: צפו ברגעי הדריסה ובמעצר הנהג

כלי רכב התנגש בהולכי רגל וברוכבי אופניים ופגע במחסומים המקיפים את בניין הפרלמנט הבריטי • שני הפצועים פונו לבית החולים • כוחות משטרה סגרו את המתחם • עד ראייה: "זה היה מפחיד. ראיתי גבר נוסע ומתנגש במחסום. היה רעש חזק. מיד חשבתי 'אוי לא. זה עוד פיגוע'..."
נתן פרל
ג' אלול התשע"ח / 14.08.2018 12:25

מכונית דרסה הבוקר (שלישי) שני הולכי רגל ליד הפרלמנט בלונדון ואז התנגשה במחסום ביטחוני.

הפצועים פונו לבית החולים בעיר ולא נשקפת סכנה לחייהם.

שוטרים עם כלי נשק שלופים הוציאו מתוך הרכב את הנהג ועצרו אותו.

המשטרה סגרה את תחנת הרכבת התחתית ווסטמינסטר הסמוכה לבניין הפרלמנט.

“בשעה 07:37 (שעון מקומי), רכב התנגש במחסומים מחוץ לבניין הפרלמנט”, נכתב בחשבון הטוויטר של משטרת לונדון זמן קצר אחרי התקרית. “נהג הרכב נעצר על ידי שוטרים שהגיעו לזירה. השוטרים נותרו במקום. נמשיך לעדכן ככל שיהיה מידע נוסף”.

עדי ראייה סיפרו שהנהג האיץ ונראה כמי שמבצע את הדריסה בכוונה. לפי חלק מהעדויות לרכב לא הייתה לוחית רישוי.

“זה היה מאוד מפחיד”, סיפר ג’ייסון וויליאמס, עד ראייה לתקרית. “ראיתי גבר נוסע ברכב ומתנגש במחסום. היה רעש חזק מאוד. מיד חשבתי לעצמי ‘אוי לא. זה עוד פיגוע'”.

עד ראייה אחר ציין: “זה נראה כמו התנגשות מכוונת, לא כמו תאונה”.

המשטרה בלונדון אישרה בצהריים כי אירוע הדריסה היה “פיגוע”.

הסקוטלד יארד: “הרכב דרס הולכי רגל ורוכבי אופניים לפני שפגע במחסומים. הנהג, בשנות ה-20 לחייו, נעצר על ידי שוטרים חמושים והוא בטרור. השוטרים לא מצאו נשק נוסף או חשודים נוספים. אנו מנסים להגיע למסקנה בנוגע לזהותו של המפגע והמניע, הוא אינו משתף פעולה”.

ראשת ממשלת בריטניה תרזה מיי התייחסה לאירוע עוד בטרם התבררו נסיבותיו. בציוץ בחשבון הטוויטר שלה כתבה מיי: “מחשבותיי עם הפצועים בתקרית בווסטמינסטר ואני מודה לכוחות ההצלה והביטחון על טיפולים המיידי והאמיץ”.

רגע המעצר:

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות