ליברמן בדרום: “מאז תחילת אירועי השיבה חיסלנו 168 מחבלים” • צפו

שר הביטחון בתום הערכת מצב באוגדת עזה: "אני בטוח שנעשה את מה שצריך ואיך שצריך" • "שאלת סבב הלחימה הבא, היא לא 'האם' אלא 'מתי'"
חיים טוויל
ב' אלול התשע"ח / 13.08.2018 12:13

שר הביטחון, אביגדור ליברמן, ביקר הבוקר (שני) באוגדת עזה וקיים דיון הערכת מצב, יחד עם הרמטכ”ל, אלוף פיקוד הדרום, מתפ”ש, מפקד אוגדת עזה ונציג השב”כ.

בתום הערכת מצב אמר ליברמן: “קודם כל, אני רוצה להביע הערכה למפקדים ולחיילים הנחושים וחדורי רוח הקרב, שעושים עבודת קודש למען ביטחונם של אזרחי ישראל.

“מאז תחילת אירועי ‘צעדת השיבה’ חמאס ספג 168 הרוגים, 4,348 פצועים ועשרות תשתיות טרור שהושמדו. השאלה של סבב הלחימה הבא, היא לא ‘האם’ אלא ‘מתי’. אני בטוח שאנחנו נעשה את מה שצריך ואיך שצריך”.

ליברמן דחה את הביקורת על המענה הביטחוני לטרור מרצועת עזה: “אנחנו מנהלים מדיניות ביטחון אחראית ועוצמתית. מדיניות ביטחון אחראית אינה מענה, לא לטוקבקיסטים, לא לכותרות בעיתונים ולא לדעת הקהל. אנחנו ערוכים ויודעים מה לעשות ואיך לעשות”.

מוקדם יותר היום התייחס ליברמן בציוץ בחשבון הטוויטר שלו לקמפיין הקורא שלא למנות את האלוף יאיר גולן לתפקיד הרמטכ”ל – והבהיר כי הוא אינו ראוי ולא ישפיע על החלטתו בבחירת הרמטכ”ל.

“אלוף יאיר גולן הוא קצין מעולה ומפקד אמיץ שהקדיש את חייו לביטחונה של מדינת ישראל. קמפיין ההכפשה שמתנהל נגדו בימים האחרונים אינו ראוי ולא תהיה לו שום השפעה על הליך מינוי הרמטכ”ל”, כתב.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות