בנט: לא ייתכן שחמאס יפעילו אש וברצותם ישרקו ואנחנו נעמוד דום

חבר הקבינט המדיני-ביטחוני אמר בריאיון לכאן רשת ב': "אם היינו יורים מיד במשגרי העפיפונים הראשונים כשעוד היו אחד או שניים, לא היינו מגיעים לאלפים. אלה מחבלים לכל דבר" • "אם נלך על נוסחת 'שקט תמורת שקט' נפגוש בחמאס שמסבב לסבב מתעצם ונקבל חיזבאללה 2 בעזה"
אריה ריבקינד
ב' אלול התשע"ח / 13.08.2018 10:23

חבר הקבינט המדיני-ביטחוני, השר נפתלי בנט, אמר הבוקר (שני) כי תפיסת ההבלגה של ישראל ברצועת עזה נכשלה ואינה יכולה עוד להיות המענה מול חמאס.

בריאיון לאורי לוי בתוכנית ‘הבוקר הזה’ בכאן רשת ב’, אמר בנט כי  המשך ההבלגה יוליד הסלמה נוספת: “אם היינו יורים מיד במשגרי העפיפונים הראשונים כשעוד היו אחד או שניים, לא היינו מגיעים לאלפים. אלה מחבלים לכל דבר וצריך לחסל את החוליות האלה כפי שמחסלים כל חוליה”.

בנט טען: “אם נלך על נוסחת ‘שקט תמורת שקט’ נפגוש בחמאס שמסבב לסבב מתעצם ונקבל חיזבאללה 2 בעזה”.

לדבריו, ישמח לנוסחה של שיקום הרצועה תמורת פירוז והחזרת החללים: “אין לנו עניין לפגוע בתושבי עזה, אבל יש לנו אינטרס ברור. כפי שהיה לנו איום אסטרטגי של מנהרות והתעלמנו ממנו במשך שנים, עד שנכנסנו לעניין בצוק איתן, צריך לעשות אותו הדבר עם התחמשות עזה. לא ייתכן שחמאס ברצותם יפעילו אש וברצותם ישרקו ואנחנו נעמוד דום”.

בתוך כך, שר בקבינט אמר הבוקר לכאן חדשות כי אם השקט יימשך ושיגור העפיפונים ייפסק, ישראל תפתח את מעבר כרם שלום ואת שטח הדיג ותסיר את ההגבלות שהוטלו על רצועת עזה בשבועות האחרונים.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות