לפיד לביבי: אין שום צורך שתתבזה שוב בפני יעקב ליצמן והאדמור מגור

יו"ר יש עתיד על דברי ראש הממשלה כי אם לא יגובשו הסכמות סביב חוק הגיוס בתוך שבועיים - יקבע מועד לבחירות: "יש לך רוב להעביר את חוק הגיוס בקולות יש עתיד" • עופר שלח: "נתניהו מתמחה בלהאשים את השותפים הקואליציונים שלו"
אריה ריבקינד
א' אלול התשע"ח / 12.08.2018 18:23

יו”ר יש עתיד, ח”כ יאיר לפיד, התייחס היום (ראשון) לדברי ראש הממשלה בישיבת ראשי סיעות הקואליציה כי אם לא יגובשו הסכמות סביב חוק הגיוס בתוך שבועיים  – “נחליט באופן מוסכם כבר בתחילת החודש הבא על קביעת מועד לבחירות”.

לפיד כתב בחשבון הטוויטר שלו: ”תזכורת לנתניהו: יש לך רוב להעביר את חוק הגיוס בקולות יש עתיד, אין שום צורך להתבזות שוב בפני ליצמן והאדמו״ר מגור. כל פשרה היא כניעה! לא ייתכן שאנשים שמשתמטים מצה״ל יחליטו על עתיד הגיוס לצה״ל”.

לפיד הזכיר: ”ליברמן התחייב לא לשנות מילה בחוק הזה שיביא לכך שיותר חרדים יתגייסו ויצאו לשוק העבודה”.

יו”ר סיעת יש עתיד עופר שלח אמר ברשת ב’: “הגיע הזמן שנתניהו יעמוד מאחורי חוק הגיוס שהוא חוקק. פעם אחר פעם הוא מחוקק חוקים ברעש גדול ואז מחפש סולם כדי לרדת מהעץ. נתניהו מתמחה בלהאשים את השותפים הקואליציונים שלו”.

יו”ר הקואליציה ח”כ דודי אמסלם אמר ברשת ב’: “ראש הממשלה לא הציב אולטימטום בנושא. ביקשנו מהחרדים לגבש עמדה ברורה לגבי החוק עד הפעם הבאה שבה ראשי הקואליציה ייפגשו שוב”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    לפיד לא מתכונן לגאולה . הוא בז לה .
    15/08/2018 04:15
    אמונה וביטחון הילכו יחדיו?
  1. לפיד לא מתכונן לגאולה . הוא בז לה .