“רק דיבורים”: על מה לבני ואיילת שקד עקצו אחת את השניה הבוקר

יו"ר האופוזיציה ציפי לבני לעגה לשרת המשפטים בטוויטר: "ימין לאומי וליברלי הופך לאומני קיצוני" • איילת שקד לא נותרה חייבת והשיבה לה
אריה ריבקינד
א' אלול התשע"ח / 12.08.2018 10:04

יו”ר האופוזיציה ציפי לבני לעגה הבוקר (ראשון) על דברי שרת המשפטים איילת שקד, בעקבות הפגנת הערבים והשמאל אמש בתל אביב, במהלכה הניפו דגלי אש”ף.

שקד צייצה אמש בטוויטר: “אי אפשר שלא לחשוב הערב על דוד בן גוריון, גולדה מאיר, יגאל אלון וישראל גלילי שהובילו פעם שמאל ציוני גאה ולא מתנצל. לראות דגלי אש”ף בכיכר רבין בטח לא היה חלק מחזונם. השמאל הציוני היה צריך לתמוך בחוק הלאום. אבל כנראה שכבר אין כזה”.

לבני השיבה לה הבוקר: “מצחיק, אני דווקא חושבת הרבה על זבוטינסקי ובגין שהאמינו בשוויון במדינת העם היהודי. לראות ימין לאומי וליברלי שהופך לאומני קיצוני – לא היה חלק מהחזון שלהם. דווקא יש הנהגה לאומית ליברלית, היא לא בממשלה”.

שקד עקצה בחזרה: “ממשלת הימין הזו, עשתה בשביל המגזר הערבי יותר מכל ממשלה אחרת. אני כשרת משפטים בונה בית משפט בעיר ערבית, בטייבה, ופתחתי בית דין שרעי חדש אחרי 16 שנה. לא אף שר משפטים אחר, כולל לא קודמתי בתפקיד. הימין מאמין בשוויון אזרחי מלא ומיישם. יש כאלה שאצלם זה רק דיבורים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות