גבאי לליברמן: “נכשלת, לך הביתה” • ישראל ביתנו: הוא באובדן עשתונות

יו"ר מפלגת העבודה אבי גבאי טען בריאיון לרינה מצליח ב'פגוש את העיתונות' ששר הביטחון נכשל בתפקידו וכי עליו להתפטר: "תניח את המפתחות, זהו" • "ראש הממשלה שלנו כבר עשור בתפקיד, עשור שלא הצליח לפתור את הבעיה הזו"
אריה ריבקינד
א' אלול התשע"ח / 11.08.2018 23:39

יו”ר מפלגת העבודה אבי גבאי, התייחס באולפן ‘פגוש את העיתונות’ עם רינה מצליח להתנהלות הממשלה בסבב ההסלמה האחרון ברצועת עזה – וביקר בחריפות את שר הביטחון: “תניח את המפתחות, זהו, נכשלת בתפקידך”.

בתחילת דבריו אמר גבאי: “קודם כל ליבנו עם האזרחים בעוטף. אני מסתובב הרבה בעוטף, ורואים אנשים שפשוט החזירו אותם ליישובי הספר של שנות ה-50. זה פשוט בלתי נתפס בעיני. אסור לתת לזה להימשך”.

גבאי תקף גם את ראש הממשלה, שלטענתו נכשל בהתמודדות מול עזה: “ראש הממשלה שלנו כבר עשור בתפקיד, עשור שלא הצליח לפתור את הבעיה הזו. עברנו שתי מלחמות ועכשיו אנחנו נמצאים בתוך זה. הוא לא מצליח לפתור את הבעיה, זה אומר שהוא גם לא יצליח לפתור את זה בהמשך”.

יו”ר העבודה תקף בחריפות את ליברמן וטען כי הוא אינו האיש המתאים לתפקיד. “הייתי קודם כל הייתי ממנה שר ביטחון מתאים לתפקיד שלו”, טען. “לא יכול להיות שבמדינת ישראל זה שר הביטחון שלנו, אני קורא כאן גם לראש הממשלה וגם לליברמן – לך הביתה. נכשלת בתפקידך, לא יכול להיות שהדבר הזה נמשך”.

גבאי המשיך: “נוצר מצב שהם יושבים שם בקבינט, שלושה אנשים: בנט, נתניהו וליברמן והם עוסקים כל הזמן ביחסים הפוליטיים ביניהם. את רואה שאחרי ישיבת קבינט לא מקבלים החלטות. הדבר היחיד שמחליטים עליו זה הודעות לעיתונות”.

ישראל ביתנו הגיבה: “מאמציו הנואשים של מר גבאי לעצור את הדחתו מראשות מפלגת העבודה, מאמצים שנועדו לכישלון, מביאים אותו לאובדן עשתונות, מוטב כי בעת הזו יתעלה על חוסר ניסיונות ויצדיע לכוחות הלוחמים המונחים על ידי דרג מדיני מנוסה ואחראי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות