צה”ל השמיד עם 9 טילים בניין של חמאס בעזה • צפו: הבניין קורס

מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו בניין בן 5 קומות, המשרת את כוחות ביטחון הפנים של ארגון חמאס • המבנה שימש את חמאס לצרכים צבאיים
חיים טוויל
כ"ח אב התשע"ח / 09.08.2018 20:05

תיעוד נוסף של קריסת המבנה:

מטוסי קרב של צה”ל תקפו הערב (חמישי) בניין בן 5 קומות בשכונת רימאל בצפון רצועת עזה, המשרת את כוחות ביטחון הפנים של ארגון הטרור חמאס. המבנה שימש את חמאס לצרכים צבאיים.

כוחות ביטחון הפנים של חמאס הם למעשה הזרוע המבצעת של ההנהגה המדינית בארגון הטרור, אשר אמונה ומנהלת את כל פעילות ביטחון הפנים ברצועה. חלק מאנשי היחידה לביטחון פנים פעילים גם בזרוע הצבאית של חמאס. במבנה שהושמד היום משרדים המשמשים נושאי משרה בארגון.

בהודעת דובר צה”ל נאמר, ”התקיפה בוצעה בהמשך לתקיפות הנרחבות שביצע צה”ל ובתגובה לירי של ארגון הטרור חמאס לעבר העיר באר-שבע מוקדם יותר היום. תקיפה זו הינה ביטוי ליכולת המודיעינית והמבצעית של צה”ל, שתעמיק ותתעצם ככל שיידרש”.

“צה”ל נחוש לבצע את משימת ההגנה על אזרחי ישראל, ערוך ומוכן לתרחישים מורכבים, על פי מדרגות הולכות ועולות וככל שיידרש. ארגון הטרור חמאס נושא באחריות לכל הנעשה ברצועת עזה וממנה, והוא יישא בהשלכות לפעולות הטרור המופעלות נגד אזרחי ישראל”, הוסיף דובר צה”ל תא”ל רונן מנליס.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    צה"ל השמיד עם 9 טילים בניין של חמאס בעזה • צפו: הבניין קורס
    10/08/2018 01:31
    רוני
  1. יצאנו פריירים