האטרקציות בטיול: משפט מחבלים ו’הצצה מאחורי הקלעים של המוסד’

ארגון שורת הדין, המייצג נפגעי טרור בתביעות בארץ ובעולם, מארגן לתיירים אמריקאים סיור יוצא דופן: פגישה עם משפחתו של המרגל אלי כהן הי"ד, הרצאות מפי סוכני מוסד, וביקור במוזיאון קהילת המודיעין
חיים טוויל
כ"ח אב התשע"ח / 09.08.2018 10:29

בחודש נובמבר הקרוב תנחת בארץ קבוצת תיירים יוצאת דופן מארה”ב.

מדוע יוצאת דופן? שכן, במקום ללכת לים או לבקר באתרים המוכרים, התוכנית של הקבוצה כוללת בין היתר צפייה במשפט צבאי של אנשי חמאס, ביקור במחסום קלנדיה, והדובדבן של הביקור: ‘הצצה אל מאחורי הקלעים של המוסד, ארגון הביון הטוב בעולם’.

לפי דיווח של אריק בנדר ב’מעריב’, מאחורי התוכנית המיוחדת עומד ארגון ‘שורת הדין’, המייצג נפגעי טרור בתביעות המתנהלות בישראל, בארה”ב, בקנדה ובמספר מדינות באירופה.

סיור הלימודים, המוגדר על ידי ראש הארגון עו”ד ניצנה דרשן לייטנר כ”הרפתקה של פעם בחיים” – יימשך שבוע, במהלכו צפויה לנרשמים אטרקציה בדמות פגישה עם ראש המוסד לשעבר תמיר פרדו ועם סוכנים וסוכנות לשעבר של המוסד.

המשתתפים בטיול בעקבות המוסד יבקרו במוזיאון קהילת המודיעין בגלילות, ייפגשו עם בני משפחת “האיש שלנו בדמשק” אלי כהן, וישמעו הרצאה עם הכותרת המסתורית ‘הקשר הרוסי’ מפי סוכן המוסד לשעבר רן שחורי.

בנוסף הם יקבלו הרצאה מאלפת על מלחמת הסייבר החשאית שמנהלים זרועות הביטחון של ישראל.

כמו כן, הסיור יכלול גם טיול בגבול הלבנון, ברמת הגולן ובגבול רצועת עזה, שם המשתתפים יצפו לעבר הרצועה ממרומי מגדל מים של אחד הקיבוצים בעוטף עזה וישמעו הרצאה על האיומים הביטחוניים בעקבות ההתנתקות והנסיגה הישראלית מרצועת עזה.

וכן, גם מקומן של האטרקציות היותר מוכרות – שיט בכנרת וביקור במצדה ובירושלים, כולל ביקור בכותל המערבי ובמוזיאון יד ושם – לא ייפקד.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות