שבועיים אחרי התאונה בניו יורק: הרבנית חווה שרה פיינשטיין ע”ה

בבית חולים בניו יורק נפטרה הלילה הרבנית חווה שרה פיינשטיין ע"ה, אשת הגאון רבי ראובן פיינשטיין, ראש ישיבת 'ישיבה סטטן איילנד' • לפני שבועיים הייתה מעורבת בתאונת דרכים בסטטן איילנד - ומאז יום שלישי האחרון מצבה הידרדר, ואמש נפטרה • תיטמן בהר המנוחות
יוסף גרינבוים
כ"ח אב התשע"ח / 09.08.2018 08:29

ברוך דיין האמת: הרבנית חווה שרה פיינשטיין ע”ה,  אשת הגאון רבי ראובן פיינשטיין,   ראש ישיבת ‘ישיבה סטטן איילנד’, נפטרה הלילה בניו יורק.

הרבנית, בשנות ה-70 לחייה, ובעלה ראש הישיבה, היו מעורבים בתאונת דרכים קשה בסטטן איילנד לפני שבועיים. שניהם אושפזו בביית חולים מקומי, כאשר מצבה של הרבנית היה קשה, בשל דימום פנימי.

ראש הישיבה נחבל בתאונה, אולם למחרת שוחרר מבית החולים.

לפי דיווח באתר ‘ישיבה וורלד’, מצבה של הרבנית השתפר, אך בהמשך היא סבלה מהתקף חמור עקב זיהום ביום שלישי בבוקר, ומאז מצבה הלך והידרדר והיא נפטרה אמש (רביעי) בשעה 21:00 (שעון ניו יורק).

רבי ראובן פיינשטיין, בן 81, הוא ראש ישיבת ‘ישיבה סטטן איילנד’ – שלוחת מתיבתא ‘תפארת ירושלים’ בסטטן איילנד.

הוא בנו של הגאון רבי משה פיינשטיין זצ”ל, ואחיו הגדול הוא הגאון רבי דוד פיינשטיין, ראש ישיבת מתיבתא ‘תפארת ירושלים’.

הרב פיינשטיין פעיל בתחום הגיור וההקפדה על גיור אורתודוקסי כשר בארצות הברית ובעולם, במסגרת פעילותו זו כיהן כנשיא ועד ההלכה של ארגון “נצח משפחת ישראל” עד סגירתו, ומאז 2011 הוא נשיא ועד ההלכה של ארגון “תפארת בית ישראל”.

ראש הישיבה היה אמור לטוס היום למיאמי ביץ’, כדי להשתתף בברית של נכדם היום  בבוקר, אבל עם ההידרדרות במצב הרבנית – הטיסה בוטלה.

הלוויתה תתקיים בשעה 11:30 בבוקר (חמישי) בישיבה של סטטן איילנד, וארונה יוטס לישראל.

היא תיטמן בהר המנוחות בירושלים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות