חייל פנה לפרקליט הצבאי: תאשר לי להשתתף בצעדה באום אל פחם

חיילי מגדוד 405 של התותחנים פנה לפרקליט הצבאי הראשי בדרישה: אפשר לי להשתתף במצעד באום אל פחם של 'עוצמה יהודית' - כפי שחיילים צעדו במצעד התועבה ולא נענשו
חיים טוויל
כ"ח אב התשע"ח / 09.08.2018 08:03

חיילי מגדוד 405 של התותחנים פנה אמש (רביעי) לפרקליט הצבאי הראשי וביקש ממנו להתיר לו להשתתף בצעדת ‘עוצמה יהודית’ היום בעיר אום אל פחם.

במכתב ששלח לפרקליט שרון אפק כתב החייל כי הצעדה שאמורה להתקיים בצהריים היא צעדת הזדהות עם זכרם של שני השוטרים בני העדה הדרוזית שנרצחו בפיגוע בהר הבית – וכי הדרישה לסגור את מסגד פרוק היא דרישה לא פוליטית.

לפיכך, ובהסתמך על תקדים מצעד התועבה, בו צעדו חיילים במצעד ולא נענשו, הוא מבקש ממנו לקבוע  כי יותר גם לו ולחבריו להשתתף במצעד באום אל פחם בבחינת “כי דין אחד לכולם”.

אנשי ‘עוצמה יהודית’ מתכננים להגיע בצהריים לעיר הערבית עם דגלי ישראל ושלטים בדרישה לסגור את המסגד ממנו יצאה ההסתה שהובילה לרצח בהר הבית.

ד”ר מיכאל בן ארי: “נגיע היום לאום אל פחם להתחיל בצעד קטן את מה שאמור להיות צעד גדול – החלטה עקרונית של משטרת ישראל לאכוף את החוק בעיר. אנו דורשים מהמשטרה להפסיק לאפשר הפרות חוק בעיר ודווקא הניסיון מוכיח שכשהמשטרה רוצה היא יכולה. צריך לסגור את המסגד, לעצור את המסיתים ולהחזיר את הריבונות גם באום אל פחם”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חחח
    09/08/2018 09:05
    יהודי
  1. חייל טיפש אתה בצבא של הומוהים לא של יהודים

  2. פרקליט צבאי ראשי
    09/08/2018 09:06
    דודו
  3. ניראה לכם שהוא יאשר לחייל להישתתף בהפגנה
    באום אל פחם .
    רק אם החייל היה שמאלני והומו . הוא היה מאשר לו .
    כי להומויים ולשמאלנים מותר הכול .