יו”ר השומרון לרשות השניה: להדיח את אביב גפן בגלל שתקף ‘מתנחל’

לאחר שהזמר אביב גפן תקף בתוכנית הטלוויזיה שלו עולה חדש, תושב שבי שומרון - רק בשל מקום מגוריו, דורש ראש מועצת שומרון להדיחו: "לא נקבל ולא יעלה על הדעת שבשידור הציבורי, יעסקו בספורט לאומי חדש. העלבת תושבי ההתיישבות ביהודה ושומרון"
אבי כץ
כ"ז אב התשע"ח / 08.08.2018 18:18

סערת אביב גפן: לאחר שהזמר תקף בבוטות, בתוכנית ‘אביב או אייל’ המשודרת בקשת 12, את אדם גוזלן, עולה חדש בן כ-20, תושב היישוב שבי שומרון, שהגיע להתחרות בתכנית – על רקע היותו תושב ההתיישבות ביו”ש, פנה הבוקר (רביעי) ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן ליו”ר הרשות השניה יוליה שמואלוב ברקוביץ, לנציב תלונות הציבור דוד רגב, ובהעתק למנכ”ל קשת אבי ניר – ודרש להדיח את גפן מהתוכנית.

זאת לאור התבטאות, שלדבריו הנה גזענית, ומפלה כלפי תושבי ההתיישבות ביו”ש.

“כראש מועצת שומרון וכתושב הישוב שבי שומרון, איני יכול לשבת מהצד ולהחריש, כאשר תוכנית ריאליטי אותה מפיקה ומשדרת הזכיינית קשת, מאפשרת הטחת עלבונות והאשמות באדם רק בשל היותו תושב יהודה ושומרון”.

דגן הוסיף וכתב: “לא ייתכן, לא נקבל ולא יעלה על הדעת שבשידור הציבורי, יעסקו בספורט לאומי חדש. העלבת תושבי ההתיישבות ביהודה ושומרון”.

הוא סיים בדרישה: “אני דורש להדיח את ‘הטאלנט’ אביב גפן שזו לא פעם ראשונה שהוא משתמש בבמת השידור הציבורי כדי לקדם את דעותיו ובתוך כך לפגוע בתושבי ההתיישבות ביו”ש, וזאת ללא קשר לנושא התוכנית. במקרה זה תוכנית מוסיקה לכל דבר”.

כפי שדווח אתמול בחרדים 10, עוד לפני שגוזלן הספיק לפתוח את פיו, תקף אותו הזמר אביב גפן בגסות: ”אני חושב שאתה זה הסיכוי הכי טוב שהילדים של אייל, מירי, ושלי לא יחיו בארץ בעוד כמה שנים. אנשים משיחיים, חיים בהתנחלויות, אתם תוקעים את הסיכוי לשלום”.

אדם, עולה טרי מצרפת, היה המום – ואמר: “אני באתי לשיר על אהבה”.

הזמרת מירי מסיקה, שישבה באולפן ענתה לגפן: ”אתה עושה הכללה גסה, בדיוק כמו שאתה לא רוצה שיעשו עליך. רצחת את האיש”.

הזמר אייל גולן אמר לגפן: ”אני בשונה ממך רואה ישראלי נפלא. בחור צעיר ואנרגטי שבא לשיר איתנו”.

גפן לא הסתפק בכך והמשיך להשתלח בעולה הצעיר, שהתחתן רק לפני חצי שנה.

אתמול תקף ראש מועצת שומרון את אביב גפן על התנהלותו. הבוקר, כאמור, הוא פנה לרשות השניה בדרישה להדיח אותו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות