ליאון: ‘אני מריח פרישה של אלקין מהמרוץ. כרגע הוא ממש לא בכיוון’

המועמד לראשות עיריית ירושלים משה ליאון שוחח עם אילה חסון ב-103fm לקראת הבחירות המוניציפאליות: "אם אלקין יפסיד את המרוץ לראשות העיר הוא ירצה לחזור לכנסת" • "יש פה עיוות של נתונים. לפי הסקרים שיש אצלי אני מוביל בבטחה"
חרדים 10
כ"ז אב התשע"ח / 08.08.2018 13:35

לקראת הבחירות לראשות עיריית ירושלים, משה ליאון סבור שהשר זאב אלקין  מבצע קמפיין כפול ומתמודד במקביל גם לראשות עיריית ירושלים וגם לכנסת.

על מועמדותו סיפר: “לפי הסקרים שיש בידי אני מוביל באופן בטוח בבחירות לראשות העיר. אני חושב שיש לי תמיכה רחבה בקרב החרדים. המועמדות של זאב אלקין למרוץ הפכה אותו להרבה יותר מעניין, אך מה שחשוב הוא שיגיע לירושלים איש מקצוע שיעשה את העבודה כמו שצריך. כשמדברים על ניהול ועשייה אני מגיע עם קבלות, ירושלים מאוד צריכה איש עם יכולות כמוני”.

כשנשאל על חוק הלאום סרב להציג את עמדתו: “אני מתרכז אך ורק באוכלוסיה הירושלמית ובמה היא זקוקה לו ולא מתעסק לחוקים אחרים. אני מחפש עשייה ומתעסק בעיר. חוק הגיוס לא רלוונטי בעיני כרגע. אותי זה לא מטריד”.

על הטענה שחוק הגיוס עלול להוביל לבחירות ארציות תהה: “מה יעשה אלקין במקרה כזה? אם הוא יפסיד את המרוץ לראשות העיר הוא ירצה לחזור לכנסת. אני דווקא מריח פרישה שלו מהמרוץ במידה ויהיו בחירות, אלא אם הוא עושה קמפיין כפול. זה נשמע לא טוב שהוא מחפש את הקולות שלו במעלה אדומים ובתל אביב. בסופו של דבר הוא צריך קולות של ירושלמיים וכרגע הוא לא בכיוון”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות