מגישת הטלוויזיה מתחתנת עם גבר מבית חרדי. מאיפה שמלת הכלה?

חודשיים לפני החתונה לחילי סורוצקין, בן למשפחה חרדית המתגוררת בטלז-סטון ויזם אופנה לחרדים, מספרת מגישת הטלוויזיה קורין גדעון בראיון לאתר xnet על ההכנות • "אני מרגישה שלמרות ההבדלים בין המשפחות, יש הרבה קווי דמיון"
אבי כץ
כ"ז אב התשע"ח / 08.08.2018 12:50

מגישת הטלוויזיה קורין גדעון תינשא בעוד כחודשיים לחילי סורוצקין, בן למשפחה חרדית. בראיון לאתר xnet היא מספרת על החלטתה לרכוש שמלת כלה צנועה ממעצבת חרדית, ומגלה כי חלק מהחתונה יתקיים בהפרדה בין גברים לנשים.

סורוצקין הוא אחד מ-14 ילדיה של משפחה חרדית המתגוררת בטלז-סטון. הוא מבעלי רשת האופנה לגברים חרדים ‘האט בוקס’.

“החתונה שלנו תהיה בחלקה בהפרדה בין נשים לגברים”, מתארת גדעון בראיון. “בחופה יישבו גברים ונשים יחד, ואחרי זה יהיה חלק של ריקודים חסידיים בהפרדה”.

כשהיא נשאלת אם כבר התאמנה על ריקוד ה”מצווה טאנץ” – היא צוחקת: “אין לנו את ריקוד החבל המסורתי. אני קצת בלחץ מהריקודים החסידיים, מקווה שכבר אהיה מספיק שיכורה בשלב הזה של הערב”.

האם היו מגבלות דתיות שהיית צריכה להתחשב בהן בחתונה? שואל המראיין.

גדעון: “רציתי שיר חופה של אישה שרה, אך בחופה יהיה אדמו”ר, דודו של חילי, אז נמצא פתרון אחר. אני מרגישה שלמרות ההבדלים בין המשפחות, יש הרבה קווי דמיון. אותי ואת חילי חינכו בבתים עם ערכים זהים.

“חתונה בין משפחה חילונית לחרדית היא דבר מאוד נדיר גם היום, ולכן אני מצלמת בימים אלו סרט תיעודי שיוקרן בקשת לאחר החתונה. באתי מבית מאוד חילוני וראיתי חרדים בצורה חד-גונית, והיום אני רואה בחתונה הזו שליחות לקרב לבבות, ושיראו את החברה החרדית בצורה אחרת”.

ברוריה חריטן, מעצבת חרדית מירושלים, היא שנבחרה לעצב את שמלת הכלה של גדעון. הפנייה של גדעון לחריטן נעשתה לאחר שחברתה של המעצבת שלחה למגישת הטלוויזיה הודעה באינסטגרם, והמליצה לה על הדגמים הצנועים שלה.

“ידעתי מלכתחילה שאני צריכה לבחור בשמלה צנועה, ויש משהו נכון בלגשת למעצבת שמייצרת שמלות צנועות – ולא ללכת למעצב שמחפש פתרון צנוע לכלה מדגם שיש לו על הקולב, והוא כבר ראה אותה אחרת בראש”, אומרת גדעון ל-xnet.

”פחות מעניין אותי ללכת לאותם שלושה-ארבעה מעצבים שכולן עושות אצלם שמלות כלה. בנוסף, אני מעדיפה לקדם מעצבת צעירה וחרדית שעדיין לא ממש מכירים אותה. חשוב לתמוך בנשים צעירות מהמגזר החרדי, וזאת זכות גדולה בשבילי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות