הצעה במועצת לוס אנג’לס: לאסור בגדי פרווה • ומה דין השטריימלים?

חברים במועצת העיר לוס אנג'לס דנים באפשרות להציג הצעת חוק שתאסור על מכירת בגדי פרווה • עם זאת, מחלקת המחקר התבקשה לחקור מה יהיו ההשלכות המשפטיות על השטריימלים
נתן פרל
כ"ו אב התשע"ח / 07.08.2018 12:58

חברים במועצת העיר לוס אנג’לס דנים באפשרות להציג הצעת חוק שתאסור על מכירת בגדי פרווה מכל סוג שהוא. כך דיווחה רשת Fox News.

במידה וההצעה תעבור, לוס אנג’לס תהיה המטרופולין האמריקני הגדול ביותר שתאסר בו מכירה וייצור של המוצר השנוי במחלוקת.

לפי הדיווח, יותר מתריסר פעילים למען בעלי חיים נפגשו בשבוע שעבר עם חבר המועצה פול קורץ בעירייה, כדי לדון בנושא. אם ההצעה, שנכתבה על ידי קורץ וחבר המועצה בוב בלומנפלד, תעבור – לוס אנגלס תצטרף לוווסט הוליווד, ברקלי וסן פרנסיסקו שכבר חוקקו חוקים נגד מכירה וייצור מפרוות של בעלי חיים.

“השורה התחתונה היא שבני אדם לא צריכים ללבוש פרווה של חיה אחרת. לא בלוס אנג’לס, לא בשום עיר אחרת … להמשיך לאפשר מכירת פרווה היא לחפות על אלימות”, צוטט חבר בארגון אקטיביסטי בשם ‘לוס אנג’לס מצילה בעלי חיים”.

בעלים של חנות אופנה בלוס אנג’לס יצא בשיחה עם התקשורת נגד ההצעה, וטען כי חקיקה כזו תהיה מוטעית. “בהתחלה זה מה שאתה לובש, אז זה מה שאתה יכול לאכול. זה לא מה שהדמוקרטיה אמורה להיות”.

נכון לעכשיו, ההצעה אוסרת ייצור של מוצרים חדשים מפרווה ומכירה של הלבשה מפרווה, תיקים ואביזרים, למעט “סחורות משומשות”.

עם זאת, קורץ ביקש מעובדי מחלקת המחקר לחקור ולדווח לו על קונפליקטים אפשריים שעלולים לחול עליהם הכללים החדשים, כגון ההשלכות המשפטיות על השטריימלים שחובשים יהודים חסידיים.

לפי אתר ישיבה וורלד, השטריימלים יוחרגו מההצעה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות