בנט על “הצייצן הלאומי” אהוד ברק: “תמשיך לצייץ. אנו נמשיך להנהיג”

יו"ר הבית היהודי מגיב לשר הביטחון לשעבר שהשתלח במפלגת הבית היהודי ובשרה איילת שקד ברק: "מפלגה קטנה ומצחיקה בגודלה מנסה להוביל את המדינה. זה דבר הזוי" • על שקד: "לשרה הטרייה הזאת יש נטייה ילדותית"
יוני גרין
כ"ו אב התשע"ח / 07.08.2018 10:52

יו”ר הבית היהודי, בשר נפתלי בנט, הגיב הבוקר (שלישי) לראש הממשלה לשעבר אהוד ברק, שהשתלח בראיון שהעניק  לאילה חסון ב-103fm – במפלגת הבית היהודי.

“הצייצן הלאומי בפרובוקציה היומית. תמשיך לצייץ. נמשיך להנהיג”, אמר בנט.

מוקדם יותר היום אמר ברק ברדיו 103FM: “אני רוצה לומר לנציגי מפלגת המיעוט הזה, הבית היהודי, ולגבר והאישה שעומדים בראשם – אנחנו לא מפחדים משום דבר ומאף אחד. אני מציע לכם לחזור לתלם של דמוקרטיה פעילה או להסתכן בזה שהעם יעמד על רגליו ויחליף אתכם”.

לדבריו, “החזון המשיחי-גזעני של הבית היהודי, שמאחוריו עומדים שרשרת רבנים כמו דב ליאור ויצחק גינזבורג הם היו מקורות ההשראה של המחתרת היהודית, של רוצח רבין וכיום של שורפי משפחת דוואבשה. העובדה שמפלגה קטנה ומצחיקה בגודלה מנסה להוביל את המדינה זה דבר הזוי. הם האיום, החזון המשיחי-גזעני-יהודי הוא האיום הקיומי היחידי על עתידה של הציונות”.

שר הביטחון לשעבר תקף גם את שרת המשפטים איילת שקד לאחר שאמרה כי פסילת חוק הלאום על ידי בג”ץ תוביל למלחמה בין הרשויות:  “לשרה הטרייה הזאת יש נטייה ילדותית. היא חושפת בורות מדהימה במהותו של בית המשפט העליון ובמהות של הריבון. על בית המשפט העליון לא מאיימים ברעידות אדמה ולא במלחמת רשויות אלא אם אתה חלק ממשטר פשיסטי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות