אביטל ע”ה בת ה-5 טבעה למוות; מפעילי הצימר עוכבו לחקירה

חיים טוויל
|
כ"ו אב התשע"ח / 06.08.2018 23:52
אביטל רחלי ע”ה, בת הזקונים של הרב אריאל ושירה נזרית, רב קהילת ‘עטרת רחל’ ברחובות, טבעה למוות בג’קוזי בצימר במושבה מגדל בו נפשה משפחתה • כמה ממפעילי המקום עוכבו לחקירה • “בלתי נתפס האסון שפקד אותנו. קיבלנו הודעה בווצאפ של המשפחה המורחבת וכולם בהלם”

אביטל רחל נזרית ע”ה, ילדה בת חמש מרחובות, טבעה למוות היום (שני) בבריכה בצימר במושבה מגדל שבצפון.

חובשים ופראמדיקים של מד”א העניקו לה טיפול רפואי במקום האירוע ופינו אותה, תוך ביצוע פעולות החייאה, לבית החולים פוריה בטבריה.

בבית החולים עמלו הרופאים במשך שעה ארוכה, תוך ניסיונות החייאה נוספים, אך לבסוף לא נותר להם אלא לקבוע את מותה של הילדה.

מבית החולים נמסר: “הילדה בת 5 –  משפחה מרחובות, בילו בצימר במגדל –  שטבעה בג׳קוזי, הגיעה למלר״ד המרכז הרפואי פדה-פוריה, ללא סימני חיים. צוות המיון המשיך במאמצי החייאה, אך לצערנו הרב ללא הצלחה. נקבע מותה. אנו משתתפים בצערה הכבד של המשפחה”.

לפי אתר ‘וואלה’, כמה מבני המשפחה שמפעילה את וילת האירוח בה טבעה אביטל ז”ל עוכבו לחקירה בתחנת המשטרה בטבריה.

בוילה שישה חדרי אירוח ובמקום התארחו משפחות מרחובות ומירושלים.

אביטל ז”ל בת ה-5 היא בת זקונים מבין ששה בני המשפחה – ארבעה אחים ושתי בנות. היא בתם של הרב אריאל ושירה נזרית. הרב, המשתייך לשושלת משפחת אבוחצירא, הוא רבה של קהילת ‘עטרת רחל’ בשכונת מקוב ברחובות.  האם שירה עובדת כאחראית אזור בשירות הלאומי.

בני המשפחה לא מעכלים את הבשורה המרה. “בלתי נתפס האסון שפקד אותנו”, אמרו לרחובות ניוז. “קיבלנו הודעה בווצאפ של המשפחה המורחבת וכולם בהלם מוחלט”.

מושבה מגדל, בריכה

צילום: דוברות המשטרה

תושבי שכונת מקוב סיפרו: “זו משפחה מדהימה, מעולם לא רבה עם אף אחד, אריאל בנה קהילה ועסוק במתן שיעורי תורה, את רוב חייהם הם מקדישים למען אחרים. אסון גדול נפל על כל העיר”.

ראש העיר רחובות, רחמים מלול, ספד לאביטל. “משתתף בצער משפחת נזרית, מכיר מקרוב את המשפחה ואת אב המשפחה הרב אריאל. זה אסון כבד למשפחה, לקהילה ולעיר”.

אביטל רחלי ע”ה הובאה למנוחות הלילה ברחובות, בהשתתפות של כ-200 בני אדם.