בעקבות האיום: ב’שלום עכשיו’ התנצלו בפני הפרשן שמעון ריקלין

בתנועת השמאל הקיצונית 'שלום עכשיו' מתנצלים בפני הפרשן המדיני של ערוץ 20, שמעון ריקלין, על הציוץ ממנו השתמע כאילו הוא זה שהפיץ תכתובת ווטסאפ מזויפת על מחאת הדרוזים
חיים טוויל
כ"ד אב התשע"ח / 05.08.2018 09:43

תנועת השמאל הקיצונית  ‘שלום עכשיו’ התנצלה הלילה (ראשון) בפני הפרשן המדיני של ערוץ 20, שמעון ריקלין, לאחר שזה איים אמש לתבוע את התנועה.

בציוץ שפורסם בחשבון הטוויטר של שלום עכשיו נאמר: “באחד מציוצינו התייחסנו לתכתובת ווטסאפ מזויפת שיוחסה לאנשי מפלגת העבודה והופצה על ידי גורמי ימין. מהניסוח שלנו ניתן היה להבין שמאחורי התכתובת והפצתה עומד איש הימין הקיצוני שמעון ריקלין. הדבר אינו נכון ועל כן, הציוץ נמחק ואנו מתנצלים על הטעות שייחסה לריקלין גם ציוץ בשבת”.

ההתנצלות באה לאחר שאמש פנה ריקלין, באמצעות עורך דינו איתמר בן גביר, לתנועת ‘שלום עכשיו’, ולאושיית הטוויטר ערן צ’רפק ודרש מהם פיצוי על סך מאה אלף ש”ח, פרסום התנצלות והבהרה.

צ’רפק פרסם כי ריקלין הוא שהפיץ וזייף הודעות ביום השבת, כדי לצבוע את מחאת הדרוזים בגוון פוליטי, ואילו בעמוד הרשמי של תנועת ‘שלום עכשיו’ נכתב כי “התקשורת הימנית הפיצה את השקר החובבני והמעליב” – ונכתב כי ריקלין ו’הצל’ לא מבינים את השמאל הישראלי.

הדברים התייחסו לפרסום לכאורה בשם פעלי מפלגת העבודה שהופץ על ידי ‘הצל’, אלא שריקלין כלל לא היה שותף וקשור לפרסום.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות