ישבשו את מצעד התועבה? הפלג יפגין בי-ם על מעצר בחור ישיבה

בעקבות מעצר העריק איתן ראדה מישיבת 'ראשית חכמה', הורו רבני 'הפלג' "להכריז על מחאה אדירה" • ההפגנה: ב-12:30 בכניסה לבירה • שלוש שעות אחר-כך יחל 'מצעד התועבה' - וחסימת הכניסה לעיר עשויה לשבש הגעת המשתתפים • ההפגנה תשבש גם את הילולת בעלזא בהר המנוחות
יוסף גרינבוים
כ"א אב התשע"ח / 01.08.2018 23:10

יוצאים להפגנות: בעקבות מעצרו של ניסן ראדה, תלמיד ישיבת ‘ראשית חכמה’, שנכלא בשל סירובו להתייצב בלשכות הגיוס, כחלק מהמאבק של ‘הפלג הירושלמי’ נגד מה שהם מכנים “גזירת הגיוס” – הורו רבני ‘הפלג’ לצאת ו”להכריז על מחאה אדירה ברחובה של עיר”.

לפי הודעת של ‘הוועדה להצלת עולם התורה’ של הפלג, “המוני בית ישראל יתכנסו היום (חמישי) בשעה 12:30 בצהריים למחאות סוערות והמוניות, בירושלים – בפינת הרחובות שרי ישראל – יפו; ובצפת – בצומת צפת.

“הציבור החרדי מבין היום יותר מתמיד, כי היעדים והמכסות שנקבעו בחוקי הגיוס הדרקוניים האחרונים, הינם גזירת שמד נוראה ואיומה שמטרתה לכלות ולחלן את הציבור החרדי”, אומרים אנשי ‘הוועדה להצלת עולם התורה’. “כולנו – בנערינו ובזקנינו, נצא לרחובה של עיר, ונמשיך להביע את מחאתנו וזעקתנו נגד הניסיונות הנלוזים והבלתי פוסקים מצד מספר חברי כנסת חרדיים שאטמו ליבם גם נוכח נתוני השואה הרוחנית האיומה הזועקת מכל פינת רחוב.

“בנוסף, נביע הוקרה לאותם תלמידי ישיבות צעירים הנושאים על גבם את המאבק העיקש נגד גזירת הגיוס – בשעה שמוכנים הם להקריב את חירותם למען המטרה, ונזעק את זעקתם נגד מחוללי הרפורמות הארורות, עד להשבתה מוחלטת של הסחר בנפשות ופשרות על חשבונם של לומדי התורה”.

יצוין כי ביום חמישי החל מהשעה 15:45 אחר בצהרים מתוכננת בירושלים הפגנת ‘מצעד התועבה’.

הפגנת ‘הפלג בכניסה לירושלים, עשויה לשבש את בואם של משתתפי המצעד.

גם עוצמה יהודית וארגון להב”ה מתכננים לקיים משמרת מחאה מול ‘מצעד התועבה’ – תחת הקריאה: “ילדים הם לא משחק”, “לא לסחר בנשים”, “ירושלים היא לא סדום”.

ההפגנה של ‘עוצמה’ וארגון להב”ה מתקיימת באישור המשטרה, תחת הגבלות על כמות האנשים ואמצעי ההגברה.

תחילת ההפגנה בשעה 17:00 בגן בלומפילד מול גן הפעמון.

“אנו דורשים ממשטרת ישראל שלא תעכב מפגינים שמתכוונים להגיע להפגנה”, נאמר בהודעת ‘עוצמה יהודית’.

היום – כ”א אב – גם מתקיימת ההילולא של האדמו”ר רבי אהרן מבעלזא זצ”ל בהר המנוחות ובחסידות חוששים כי ההפגנות ישבשו את עליית החסידים הבאים להשתטח על הציון.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    עשה למענך ולמען משפחתיך שלא ייאלצו לבקר מאחורי סורג ובריח .
    02/08/2018 11:51
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. כהיום כל הציבור החרדי כבר מבינים ומודים בפה מלה הרבה יותר מתמיד, כי היעדים והמכסות שנקבעו בחוקי הגיוס הדרקוניים האחרונים, הינם “גזירת שמד” נוראה ואיומה, שמטרתה לכלות ולחלן את כל הציבור החרדי.

    מש”ה כולנו – בנערינו ובזקנינו, נצא לרחובה של עיר, ונמשיך להתפלל לקב”ה ולהביע את מחאתנו וזעקתנו נגד הניסיונות הנלוזים והבלתי פוסקים מצד מספר חברי כנסת חרדיים מיהדות התורה, שאטמו ליבם גם נוכח נתוני השואה הרוחנית האיומה הזועקת מכל פינת רחוב.

    בנוסף, נביע הוקרה לאותם “גיבורי חיילים” תלמידי ישיבות צעירים הנושאים על גבם את המאבק העיקש נגד גזירת גיוס השמד והזימה בפועל – בשעה שמוכנים הם להקריב את חירותם למען המטרה, ונזעק את זעקתם נגד מחוללי הרפורמות הארורות, עד להשבתה מוחלטת של הסחר בנפשות ופשרות על חשבונם של לומדי התורה ע”י העמלקים כמו גפני וחבריו ימ”ח בקרוב ממש.

    גפני אחרי 30 שנה הגיע הזמן לומר די סיימתי את תפקידי. בטוחני שגם מרן הרב שך זצוק”ל, לא היה מאפשר לגפני לחמם את הכיסא 30 שנה של כפירה בתורת משה. גפני חושב שכולנו מטומטמים והוא היחיד שמציל את אותנו. מוישלה גפני יש לנו היום יותר מוכשרים ממך, ותן לנו להשפיע ולהצליח. עוד יש קצת מאלו שמעריכים אותך על הכל, אבל הגיע הזמן לקחת פסק זמן וללכת הבייתה. לפני שמישהו ייאלץ אותך שתלך ולא בכבוד אלא עם פצצת סירחון שתריח הרבה מאד זמן.

    בשבילך ובשביל כבוד משפחתך אפשר לנו לא לפתוח את תיבת הפנדורה ולסיים בכבוד. בכנסת הבאה שבהמלצת כל הגורמים כדאי מאד למענך ולמען משפחתיך שלא ייאלצו לבקר אותך מאחורי סורג ובריח שתלך לכולל ללמוד.