איפה איגור הנהג? • קרב הציוצים המופרע בין אביגדור ליברמן וגבאי

אביגדור ליברמן היה הראשון שעקץ:: "מסוריה בורחים פחות מבעבודה" • גבאי: "העדים אצלך ברחו מהארץ מהר יותר" • ליברמן לא נותר חייב • ומי באמת מנהל את הציוצים?
אבי כץ
כ' אב התשע"ח / 31.07.2018 23:52

ההסתבכות של ח”כ איתן ברושי מהמחנה הציוני, איומי התביעה נגד יו”ר המפלגה אבי גבאי, ופרישתו מהכנסת של ח”כ זוהיר בהלול, לא השאירו אדישים את שר הביטחון אביגדור ליברמן, שעקץ היום (שלישי) את המפלגה – וגרר קרב ציוצים בטוויטר.

יו”ר ישראל ביתנו צייץ ראשון בטוויטר: “אני מכיר אזורים בסוריה שבורחים מהם פחות ממפלגת העבודה. מה קורה שם בשמאל הישראלי?”

גבאי לא נשאר אדיש לציוץ, והגיב בעקיצה ארסית משלו לעבר ליברמן, כשרמז לעובדה שמספר עדים במשפט פרשת השחיתות בה נאשם בעבר וממנה זוכה, נעלמו: “אולי”, כתב גבאי. “אבל נסכים שאיגור הנהג ושאר העדים ברחו מהארץ מהר יותר”.

ליברמן לא נותר חייב ורמז על חקירת מקורבת לגבאי השבוע: “מר גבאי, מה שלום העוזרת? היא לא יכולה לסדר לך מסמך מזויף ממלמ”ב שאתה ראש ממשלה ותשחרר אותנו? אגב איגור מבקר בארץ לעתים קרובות אשמח לסדר לך פגישה אתו”.

הפרשן הפוליטי של ‘החדשות’, עמית סגל צייץ: “אתם עוקבים אחרי פרעות ליברמן-גבאי?”

ורק טל שלו, הכתבת הפוליטית של וואלה, הרסה קצת את המסיבה: “ספוילר קטן לקרב המאוד סקסי בין ליברמן וגבאי: זה בעצם קרב בין הצייצן של ליברמן שרוליק איינהורן לצייצן של גבאי, רז ציפריס #רקאומרת”.

הבוקר  המשיך יו”ר המחנה הציוני לצייץ נגד שר הביטחון. “בוקר טוב, אתמול התעסקת בציוצים – היום תשתדל לעשות משהו בביטחון. הנייה נראה טוב מדי והעוטף לא כל כך”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות