איום של 300 אלף ש”ח? אבי גבאי לא מתכוון להתנצל בפני איתן ברושי

למרות האיום של ח"כ איתן ברושי לנקוט נגדו בהליכים משפטיים, אם לא יתנצל - הודיע יו"ר מפלגת העבודה אבי גבאי כי הוא לא מתכוון להתנצל: "ניסיונות ההפחדה לא ישפיעו בעניין"
דוד ליבוביץ
י"ט אב התשע"ח / 30.07.2018 21:55

לא נכנע: יו”ר המחנה הציוני אבי גבאי סירב הערב (שני) להיענות לאולטימטום שהציב לו ח”כ איתן ברושי, כאשר דרש שיתנצל על שהאשימו בהאשמות חמורות.

“מרחב ציבורי בטוח ומוגן לנשים הוא מטרה שנמשיך להילחם עליה. ניסיונות ההפחדה לא ישפיעו בעניין”, אמר גבאי.

גורמים בסביבתו של גבאי אמרו כי איום התביעה של ברושי נתפש כתביעת השתקה קלאסית ומדגישים: “לא נכנע לניסיונות הפחדה”.

במכתב ששלח עורך דין  אילן בומבך, פרקליטו של ברושי, לאבי גבאי, נוקב בומבך בסכום של 300 אלף שקלים אותו יתבעו מגבאי, אם לא יחזור בו מהחלטתו ומאמירותיו.

“פעולתך זו נעשתה בחוסר סמכות מובהק, והיא בטלה ומבוטלת”, כותב בומבך ומוסיף: “המעשה שעשית כלפי מרשי – לא ייעשה, והוא חמור מאין כמוהו. אתה פשוט ביצעת בו לינץ’  ציבורי מחפיר, כאשר הנזק הינו חמור במיוחד, משום שהדבר יצא מפיו של יו”ר המפלגה”.

יו”ר המחנה הציוני אבי גבאי, השעה אתמול  את ברושי מכל תפקידיו בסיעה – השעיה שעל פי כללי הכנסת לא יכולה להתבצע בפועל – לאחר האשמות של חבר הכנסת במעשים חמורים, מצד אשה שטענה כי המעשים התרחשו לפני כ-15 שנה.

בהמשך גם חברות כנסת רבות ממפלגת ‘העבודה’ קראו לברושי להתפטר מהכנסת. “אני קוראת לברושי לעשות עמנו חסד. נכון שאי אפשר להדיח אותו באופן פורמלי, אבל לפטור גם אותנו וגם אותו מהבושה הזאת”, אמרה חברת הכנסת שלי יחימוביץ.

ברושי עצמו הודיע כבר אתמול כי לא יתפטר ויאבק על חפותו. כמו כן הודיע כי הוא מתכוון להגיש תביעת לשון הרע נגד יו”ר מפלגתו, אבי גבאי.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות