האלמנה משחזרת: “ראיתי אותו על הרצפה עם דם וצרחתי שמע ישראל”

טל עובדיה, שבעלה הי"ד נרצח בפיגוע הדקירה ביישוב אדם, משחזרת בריאיון שהעניקה לחדשות 2 את רגעי האימה • "אמרתי לבן הגדול שאבא הלך ולא יכול לחזור, מתוך שינה הוא צורח 'אבא"'‎
חרדים 10
י"ח אב התשע"ח / 30.07.2018 01:28

יותם עובדיה הי״ד, שנרצח ביום חמישי האחרון בפיגוע דקירה, ביקש לחגוג באותו ערב את ט״ו באב עם רעייתו טל, אך הערב המשמח הסתיים בטרגדיה.

מחבל ערבי בן 17 חדר את גדר היישוב אדם ופתח במסע דקירות קטלני.

בראיון שהעניקה רעייתו טל סיפרה לחדשות 2, היא סיפרה על רגע האימה והתמודדות.

“יותם בדיוק נכנס הביתה, הוא אמר שהוא תכנן לי איזו ארוחה רומנטית והשאיר את המצרכים אצל ההורים כדי שלא אראה – הוא אמר ‘אני כבר חוזר, אני רק הולך להביא'”, שחזרה טל. “שמעתי את היריות, אז חשבתי שזה נפצים של ילדים שמשתעשעים כי זה חופש, אז לא התייחסתי. ואז כשצעקו ‘מחבל’, חשבתי ‘איזה מחבל? מה מחבל?'”

טל המשיכה לתאר את רגעי האימה. “יצאתי כדי לראות מה קרה, אני צועקת: ‘יותם יותם’, ולא יודעת, משהו בבטן אמר לי יותם, והוא לא ענה לטלפונים”.

בשלב זה טל התחילה להבין שיש סיבה לכך שיותם לא עונה לטלפון הנייד, אבל בפנים היא סירבה להאמין. “רצתי הלוך ושוב, עד שבאתי לבית ההורים שלו. שאלתי את אמא שלו איפה יותם, היא לא ידעה על מה אני מדברת. מסתבר שהוא בכלל לא הגיע לפה”.

בהמשך סיפרה טל כיצד עברה סמוך למקום הדקירה, אך לא האמינה שהמחבל הצליח במשימתו. “חזרתי שוב פעם, עוד פעם הלוך ושוב, והמחבל על הרצפה כבר גמור”, אמרה. “לא קלטתי מה קורה, לא התייחסתי לגופה. אז ראיתי את אחד השכנים ואמרתי לו: ‘איפה בעלי?’. אז הוא לקח אותי. ראיתי אותו שכוב על הרצפה, עמוס באנשים ובדם וצרחתי ‘שמע ישראל’, והילדים, מה יהיה עם הילדים”.

כעת טל נותרה לבדה עם שני ילדיהם, בני שלוש ושבעה חודשים.

“הבן הגדול אומר לי: ‘אמא איפה אבא'”, סיפרה טל בבכי. “לקחתי אותו לחדר, הוא מאוד נבון, ועדיין לא ידעתי מה להגיד. אמרתי לו שאבא הלך והוא לא יכול לחזור. מתוך שינה הוא צורח: ‘אבא אבא’, אבל במהלך היום הוא מבין לא לשאול עליו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות