יהודה אבידן לא הגיע לדיון: ישלם הוצאות לבן ארי, מרזל ועו”ד בן גביר

ראשי תנועת 'עוצמה יהודית' תבעו את יהודה אבידן בשל לשון הרע, לטענתם, לאחר שהאשים אותם לפני הבחירות לכנסת כי הם "רדפו את הרב עובדיה" • אלא שמאז החל להתנהל המשפט, מתקשה אבידן להגיע אל הדיונים • השופט, כמובן, לא אהב זאת
חיים טוויל
י"ז אב התשע"ח / 29.07.2018 19:09

מבוכה ליהודה אבידן מש”ס: ראשי תנועת ‘עוצמה יהודית’, ד”ר מיכאל בן ארי, ברוך מרזל, ועו”ד איתמר בן גביר, תבעו את יהודה אבידן בשל לשון הרע שהוציא נגדם, לטענתם.

זאת לאחר שלפני הבחירות לכנסת ה-20, כאשר ברוך מרזל התמודד בתנועת ‘יחד’,  תקף אבידן את מרזל וטען כי הוא “רדף את הרב עובדיה”.  כאשר מרזל הודיע כי יתבע את אבידן דיבה, תיקן אבידן וטען כי בן ארי ובן גביר הם אלה שרדפו את הרב בחייו.

בכתב התביעה שהוגש לבית משפט השלום בירושלים, תבעו השלושה סכום של 400 אלף ש”ח בגין הפרסומים השקריים שהסבו להם, לטענתם, נזק בבחירות האחרונות.

השלושה טענו כי אבידן משקר, וכי הם מגיעים מבית מדרשו של הרב כהנא שהעריך מאוד את הרב עובדיה יוסף זצ”ל וקבע כי אסור למחות מול גדולי דור.

בדיון מקדמי, שנערך לפני מספר חודשים, לא התייצב אבידן, והוא נאלץ להגיע בהוראת השופטת עוד באותו היום.

לפני כשבועיים התנהל דיון נוסף, אליו שוב לא הגיע אבידן, כאשר עורך דינו, אביעד אושרי, טען כי אבידן “פספס”  את הטיסה.

בעקבות דרישה של עורך הדין איתמר בן גביר, שטען כי יש חשד שאבידן לא מספר את האמת לבית המשפט, הורה השופט לאבידן להמציא את מספר הטיסה ושעת הנחיתה בארץ.

משאבידן לא עשה זאת, קבע השופט אוהד גורדון כי יש קושי בין הפערים שהסביר עורך דינו של אבידן בדיון לבין ההסברים בכתב, וכי לא עלה בידי הנתבע להציג הסבר סביר להיעדרותו מהדיון.

השופט קבע כי הוא שקל להורות על סנקציות קשות יותר נגד אבידן, אך בשלב זה הוא מסתפק בפסיקת הוצאות נגדו, כאשר אבידן יצטרך לשלם לשלושה סך של 1800 ש”ח, בשל היעדרותו מהדיון.

התביעה ממשיכה להתנהל והדיון נקבע להוכחות וסיכומים, שבהם יבקשו התובעים מבית המשפט לחייב  את אבידן בסכום של 400 אלף ש”ח.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מי מבזה באמת מרן ע''ה? כנסו
    30/07/2018 04:43
    מישהו
  1. כנופיית דרעי משתמשים בשם מרן ע”ה כדי לתת לגיטימציה לכל תועבותיהם
    א כותל לרפורמים
    ב ריבוי חילולי שבת קודש
    ג תמיכה בפושעים כמו חולדאי ועוד
    ד רדיפת תחנת קול ברמה שהוקמה ע”י מרן בעצמו
    ה הקמת הצהובון הדרך ונטישת יום ליום שהקים אותו מרן בעצמו
    ו מינוי כל מיני אנשים במשרדי שס שאינם נאמנים למרן כלל. מלכיאלי בכנסת זכאים בעיתון הדרך מורות באל המעין כולם עם פאות נכריות
    ועכשו תאמרו אתם מי באמת מבזה מרן ע”ה הזבלים הנ”ל או הרב מרזל וחבריו ששוים פי מיליון ביושר והגינות מאנשי דרקי הרשע