התפקיד החדש של הרב לאו: הרב עמאר והדיינים הרימו ‘לחיים’ • צפו

בצהרים התקיים בלשכתו של הגר"ד לאו 'מעמד לחיים' לרגל כניסתו לתפקיד נשיא בית הדין הגדול, בהשתתפות רבה של ירושלים הגרש"מ עמאר ועשרות דיינים, בעבר ובהווה
יוסף גרינבוים
י"ז אב התשע"ח / 29.07.2018 14:56

הבוקר (ראשון) נכנס הרב הראשי הגר״ד לאו לתפקידו החדש כנשיא בית הדין הגדול – וסיים את תפקידו כנשיא מועצת הרבנות הראשית, בו שימש חמש שנים, מאז בחירתו ועד היום.

בתפקיד נשיא מועצת הרבנות ישמש החל מהיום הראשל״צ הגר”י יוסף.

הרבנים יכנו בתפקידם זה עד לסיום כהונתם בעוד כחמש שנים.

בצהרים התקיים בלשכתו של הגר”ד לאו ‘מעמד לחיים’ לרגל כניסתו לתפקיד נשיא בית הדין הגדול, בהשתתפות רבה של ירושלים הגרש”מ עמאר ועשרות דיינים, בעבר ובהווה – בהם מנהלי בתי הדין הדיין הרב שלמה דיכובסקי, עו”ד שמעון יעקובי, ומנכ”ל בתי הדין הרב דוד מלכה.

מלשכת הרב הראשי נמסר: “הרב הוביל בשנותיו כנשיא מועצת הרבנות הראשית את המאבק נגד מתווה הכותל אשר יישומו התבטל בעקבות כך. כמו כן מינה הרב לאו את ועדת ההיגוי ליישום מתווה הכשרות החדש אשר סעיף ניתוק משגיח מושגח מתוכו אושר בישיבת מועצת הרבנות האחרונה.

“בנוסף קידם הרב הראשי קריטריונים שקופים וברורים לשחיטת חו״ל, תוך העלאת הרמה הכשרותית לדרגות חדשות. כמו כן הוחלו תבחינים שקופים להכרה בגופי כשרות מחו״ל.

“בנוסף שודרג מערך הבחינות של הרבנות הן בתוכן הבחינות והן בשירות הניתן לבוחנים על ידי רישום אינטרנטי ומתן ציונים בזמן קצר יותר מהמתחייב”

לדברי הלשכה, דבר נוסף עליו עמד הרב הראשי לאורך השנים הוא קירוב והפצת תורה ויהדות בכל חלקי הארץ על ידי שיעורים ושיחות שמסר הרב הראשי גם במקומות שכף רגלו של רב לא דרכה בהם מעולם.

“הרב הראשי הגר”ד לאו מבקש לברך את עמיתו הראשל״צ הגאון הרב יצחק יוסף ומאחל לו הצלחה מרובה עם כניסתו לתפקיד נשיא מועצת הרבנות הראשית”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות