גנב הקרדיטים מהאוצר: משה כחלון מתפאר בהישגי ליצמן, דרעי ובנט

אריה ריבקינד
|
י"ז אב התשע"ח / 29.07.2018 12:38
שר האוצר משה כחלון פרסם הבוקר מודעה על פני כל השער של ‘ישראל היום’ בה הוא מונה אל כל הישגיו • אלא שהישגים רבים המצוינים במודעה זכורים לכולם כהישגי פוליטיקאים אחרים • אז מה הפלא שהלגלוג עליו כבש את הרשתות החברתיות

פתח את מערכת הבחירות? שר האוצר משה כחלון מפרסם הבוקר (ראשון) בחינמון ‘ישראל היום’ מודעת כפולת עמודים – שהראשונה שבה מופיעה על פני כל שער העיתון – בה הוא מתפאר בשורה ארוכה של הישגים כלכליים.

מודעת הפרסום עוררה עליו זעם רב מצד לשכות שרים וח”כים ולגלוג מצד עיתונאים, מאחר והישגים רבים המצוינים במודעה זכורים לכולם כהישגי פוליטיקאים אחרים, בהם משרד ראש הממשלה, אריה דרעי, יעקב ליצמן, נפתלי בנט, ח”כ שלי יחימוביץ’, השר אלי כהן ועוד.

כתב חרדים 10 מציין, כי בתעשיית הפרסום מעריכים את שווי כפלת המודעות של שר האוצר בשער החינמון ב-200 אלף שקל.

סגן עורך משפחה אריה ארליך לגלג על השר בחשבון הטוויטר שלו: “עוד מהישגי כחלון (שלא נכנסו בגלל חוסר מקום בעמוד): הקמת המדינה, יצירת המוביל הארצי, ייבוש החולה, המצאת הנורה, המצאת המטוס, המצאת האוטו-חיפושית, הזכייה באירווויזון, הזכייה באירווויזון 2, פרויקט החלל, הנחיתה על הירח, ניבוי הקווארקים, המצאת הטוויטר וסיר הפלא וחבל שיש רק 280 תווים”.

עקיבא נוביק, כתב הכנסת של חדשות עשר כתב: “עוד הישג שכחלון יכול לזקוף לזכותו: עידוד תעסוקה בקרב כתבים פוליטיים, שצריכים למפות הבוקר את כל ההישגים שגזל ממפלגות אחרות”.

ויקי אדמקר, כתב הכנסת של ‘וואלה’ עקץ: “כמה מזל שרשימת ההישגים של כחלון היא לא יותר מעמוד אחד. אחרת, מה היינו קוראים הבוקר בישראל היום?”

משה כחלון

צילום: ישראל היום