“יריתי בו ירייה בכתף. הוא המשיך להתקדם, יריתי עוד שתיים-שלוש”

אסף רביב, שחיסל אמש את המחבל בפיגוע הדקירה בישוב אדם ונפצע קל, גולל בראיון שהעניק לכאן רשת ב' את שהתרחש עד חיסול המחבל • "שאלתי אותו למה יש מכות? אז הוא הוציא סכין. הוא דקר אותי, הוא ניסה לדקור אותי בגרון. זה קרה תוך שתי שניות, עד שקלטתי שהוא כולו מלא דם"
חרדים 10
ט"ו אב התשע"ח / 27.07.2018 10:51

אסף רביב, תושב היישוב אדם שירה אמש למוות במחבל שחדר ליישוב, סיפר הבוקר (שישי) בריאיון לאמילי עמרוסי ופרופסור יובל אלבשן בכאן רשת ב’ על השתלשלות האירועים עד שחיסל את המחבל.

רביב סיפר כי יצא לרכוב על אופניים, ובשעה שהעמיד אותם על מכוניתו שמע צעקות בסמטה סמוכה.

“הלכתי לראות מה קורה והגיח מולי המחבל. שאלתי אותו למה יש מכות? אז הוא הוציא סכין. הוא דקר אותי, הוא ניסה לדקור אותי בגרון. זה קרה תוך שתי שניות עד שקלטתי שהוא כולו מלא דם ושתי שניות אחרי זה הוא דקר אותי. התרחקתי ממנו כמה שיותר, תוך כדי שהוא רדף אחרי הוצאתי את האקדח מהתיק והסתובבתי. הוא נעצר, כנראה לא ציפה שיהיה לי אקדח. לא ידעתי שהוא דקר כבר שני אנשים. יריתי בו ירייה אחת בכתף. הוא המשיך להתקדם לעברי, יריתי בו עוד שתיים-שלוש יריות”.

רביב אמר כי למזלו אקדחו היה ברשותו באותו הרגע: “בדרך כלל אני זורק את התיק באוטו. הפעם במקרה הוא היה איתי”.

הוא סיפר כי המחבל לא אמר דבר: “הוא התנשף בצורה די כבדה והוא היה באמוק כזה. הוא לא דיבר. אני הייתי מפוקס בכל הזמן הזה. ברגעים האלה אתה לא חושב מי נמצא מולך. זה או אתה או הוא. ברגע שמישהו מזנק עליך עם סכין אחרי שהוא הצליח לדקור אותך, אני לא חושב שמישהו היה עושה חישובים אחרים”.

כשהסתיים האירוע הבין רביב את מה שקרה לא הרחק מביתו. הוא סיפר כי את יותם עובדיה, שנרצח, לא הכיר טוב.

“את הבחור שנפצע קשה אני מכיר יותר. הוא גר בבית הצמוד לבית שלי”.

הוא סיפר כי אשתו שמעה את ההמולה ויצאה לבדוק אם הכול בסדר: “אמרתי לה שהוא דקר אותי. הילדים הבינו שמשהו מתרחש וקצת נבהלו. לא סיפרנו להם כלום ולא נתנו להם לצאת. נשארתי בזירה ולא רציתי להיכנס שהילדים יראו אותי פנים אל פנים. דאגתי לא להגיע לכניסה לבית”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות