טיולי ג’יפים בצפון: ליקויים קשים, מסיעים מעל למותר

בפשיטת משטרה על שבילי עפר בעין זיתים, עין הוזים, ובשטחים הפתוחים של הישובים ספסופה וג'ש חלב - בדקו השוטרים תקינות של 22 ג'יפים • בשמונה מתוכם נמצאו ליקויים קשים: קיבלו דו"חות וזימונים לבדיקות • באחד מהג'יפים נתפסו ילדים ישובים דחוסים בספסל אחורי
חיים טוויל
י"ד אב התשע"ח / 26.07.2018 18:02

המשטרה הכריזה מלחמה על עבירות בטיחות בטיולי ג’יפים: בתקופת ‘בין הזמנים’, כך טוענת המשטרה, נהגי טיולי ג’יפים מסיעים מטיילים המגיעים לנפוש בצפון – מעל המותר, בצורה לא בטיחותית, תוך כדי סיכון ממשי לנוסעים ולשאר משתמשי הדרך.

לפי המשטרה, הפעילות של השוטרים כנגד עבירות בטיחות המסכנות חיים בטיולי ג’יפים, מתמקדת בשבילי עפר – ביניהם גם שבילים מאתגרים.

במהלך פעילות שהתקיימה היום (חמישי) בעין זיתים, עין הוזים, בשטחים הפתוחים של הישובים ספסופה וג’ש חלב, בדקו השוטרים תקינות של 22 ג’יפים, כאשר בשמונה מתוכם נמצאו ליקויים קשים.

הנהגים קיבלו דו”חות תנועה וזימונים לבדיקות חוזרות, לאחר תיקונים.

באחד מהג’יפים נתפסו שני אנשים מעל המותר, ביניהם ילדים אשר נמצאו ישובים דחוסים בספסלים במושב האחורי באופן המסכן את חייהם שלהם ושל שאר הנוסעים, כאשר בג’יפ ליקויי בטיחות חמורים.

הרכב הושבת מנהלי ל-30 ימים ואוחסן במגרש אחסנה.

כנגד הנהג הוגש כתב אישום ונערך לו שימוע לרשיון הנהיגה.

“משטרת ישראל פועלת כנגד נהגים פורעי חוק המסכנים את ציבור הנוסעים ומשתמשי הדרך, תוך בריונות וזילות בחוק. פעילות זו תימשך באופן גלוי וסמוי במטרה להביא את העבריינים לדין ולהבטיח את שלום הציבור”, אומרים במשטרה.

טיולי ג\'יפים

צילום: דוברות המשטרה

טיולי ג\'יפים

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות