אלקין עקץ את ליאון: “אפילו שני תומכיו מבינים שזה הולך לכישלון”

המתמודד במירוץ על ראשות העיר ירושלים לגלג על יריבו למירוץ: "אפילו שני האנשים שדוחפים אותו בכל הכוח מאחורי הקלעים לא מוכנים לתמוך בו פומבית" • ליאון: "ציוץ פרווה של נתניהו בטוויטר - זה לא הישג"
אריה ריבקינד
י"ד אב התשע"ח / 26.07.2018 12:49

השר זאב אלקין, המתמודד במירוץ על ראשות העיר ירושלים, העניק הבוקר (חמישי) ראיון לתכנית ‘דקלסגל’ בתחנת הרדיו גלי צה”ל – ושב ותקף את מי שמתמודד מולו על אותו בנק קולות – המועמד משה ליאון.

“אני יכול להבין את התסכול של משה ליאון”, אמר אלקין. “אפילו שני האנשים שדוחפים אותו בכל הכוח מאחורי הקלעים לא מוכנים לתמוך בו פומבית, כי הם מבינים שזה הולך לכישלון”.

בדבריו התכוון אלקין, שקיבל השבוע את תמיכתו הפומבית של ראש הממשלה, לשרים אביגדור ליברמן ואריה דרעי –  הנמנעים מלהביע תמיכה פומבית במשה ליאון.

בתגובה לדברים, עקץ ליאון את אלקין בגל”צ: “במשך שלושה חודשים ישב אלקין בכניסה לחדרו של נתניהו וביקש את תמיכתו. אם ציוץ פרווה של נתניהו בטוויטר, זה מה שיצא מהתמיכה, זה לא הישג”.

לפני כשבועיים פורסמה במהדורה המרכזית של ‘החדשות’ הקלטה של  יועצו הבכיר של ליברמן, אבי אבוחצירא, בה הוא נשמע תוהה כיצד ניתן לפגוע במועמד המתחרה, השר זאב אלקין.

אחד הנוכחים נשמע בהקלטה אומר לאבוחצירא שהוא חושש שתמיכה פומבית של ראש הממשלה בזאב אלקין עלולה לפגוע בסיכוייו של ליאון בקרב הציבור החרדי.

דובר: “היה רגע שחשבתי שזה לא נורא, זה בסדר. אבל עכשיו אני חושב שברחוב החרדי זה יכול להחליש, אלא אם אתה חושב אחרת”.

אבוחצירא: “מאוד יחליש, בשלב הזה מאוד יחליש”.

דובר: “באים ואומרים ‘הליכוד עם אלקין’. ליצמן יתחיל לחשוב פעמיים”.

אבוחצירא: “תראה, המטרה זה משיכת זמן. גם אם מגיעים ל-20 (ביולי) זה המטרה, משיכת זמן. ככל שתמשוך זמן, תצליח להחדיר לביבי את הקטע שבאמת יש דיל על הראש שלו”.

מישראל ביתנו נמסר אז בתגובה ל’החדשות’: “מדובר בשיחת סלון בין חברים בזמן המונדיאל. לא נתמוך באף מועמד”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות