על חם: שני נערים נעצרו כשתלשו שלט בחירות של עזריה מאוטובוס

בלשי משטרה ארבו בשכונות החרדיות של ירושלים לקיצונים המשחיתים את שלטי הבחירות של המועמדת לראשות העיר רחל עזריה שנתלו על אוטובוסים • שני נערים נלכדו בשעת מעשה ליד ככר השבת
אריה ריבקינד
י"ב אב התשע"ח / 24.07.2018 00:39

במשטרת ירושלים מנסים לבלום את השחתת שלטי הבחירות של המועמדת לראשות העיר ח”כ רחל עזריה, שהוצבו על אוטובוסים.

כחלק מהמלחמה ארבו הערב (שני) בלשי משטרה בשכונות החרדיות בירושלים והמתינו לקיצונים המשחיתים את השלטים.

בשלב מסוים זיהו בלשים שהוצבו ליד ככר השבת בצעירים קיצונים משחיטים שלט, זינקו מהרכב וביצעו מעצר של שני נערים.

לפי דיווחים, מאז שעות הערב נמנעו רבים מקווי אגד מלהיכנס לשכונת גאולה, עקב הסרת השלטים על ידי פורעים קיצוניים.

מהמשטרה נמסר, כי בפעילות סמויה של המשטרה שנערכה הלילה הביאה למעצרם של שני חשודים ‘על חם’ עת שניסו להשחית שלט בחירות המוצב על אוטובוס.

חקירת המשטרה הסמויה החלה ביום א’, לאחר שהתקבל במשטרה דיווח אודות חרדים קיצוניים שתלשו שלט בחירות המוצב על אוטובוס וריססו אותו בצבע.

הלילה, ערכו בלשי המשטרה פעילות סמויה בשכונת גאולה, במהלכה סיכלו ניסיון נוסף של חרדים קיצוניים להשחית את השלט ולפגוע בו ועצרו ‘על חם’ שני חשודים כבני 15.

החשודים הובאו לחקירה במשטרה, ובהמשך יובאו לדיון בעניינם בפני בית המשפט.

ביום שני בבוקר השיקה עזריה את קמפיין הבחירות החדש שלה על פני 300 אוטובוסים הנעים ברחבי הבירה תחת הכותרת: “תאמינו. זה אפשרי לחיות יחד”.

הקמפיין, הפונה לכלל המגזרים המעוניינים לחיות יחד ולשמור על מרקם היחסים בעיר, נושא את תמונתה של הח”כית ומספר כי באוטובוס זה נמצאות שתי דמויות מנוגדות המהוות חלק בלתי נפרד מהנוף הירושלמי, שאין שום סיבה שלא יחיו יחד בכבוד ובהרמוניה.

בין הדמויות: כומר ארמני ושדכנית ממאה שערים, גולנצ’יק ותושב בית צאפאפה, חב”דניק וסטודנטית מבצלאל, אוהדי בית”ר וקטמון, זה שאוכל קובה בעזורה וזה שאוכל פלאפל בשבח ועוד.

אל כל אלה ועוד פונה כעת עזריה ומבקשת את אמונם בבחירות לראשות העיר מה שמציב אותה כעת כמועמדת הפונה למצביעים חופשיים מקרב כלל הקהלים בעיר.

עזריה אמרה הבוקר: “את המידע על תלישת שלטי הבחירות קיבלתי מתומכים חרדים שהבהירו לי שוב שהתולשים הם קבוצה קטנה וקנאית שלא מייצגת את הציבור החרדי בירושלים. הרוב המוחלט של הירושלמים: חילונים, חרדים ודתיים מתנגדים להם. אנחנו נדביק שוב את המודעות ונמשיך את הקמפיין כי אנחנו יודעים שזה אפשרי לחיות פה יחד”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות