הלוחם שנהרג מירי צלף בגבול רצועת עזה: סמ”ר אביב לוי הי”ד

סמל ראשון אביב לוי הי"ד, לוחם בגדוד צבר של גבעתי, בן 21 מפ"ת, נהרג ביום שישי מירי צלפים של חמאס סמוך לגבול רצועת עזה • חמאס ספג מכה קשה בתקיפות צה"ל: הופצצו 60 מטרות ברצועה בתגובה להרג הלוחם • בלילה הודיעו בחמאס: "סיכמנו עם ישראל על הפסקת אש" > צפו
חיים טוויל
י' אב התשע"ח / 21.07.2018 21:31

הלוחם שנהרג אמש (שישי) מירי מחבלים לעבר סיור של צה”ל בגבול הרצועה הוא סמ”ר אביב לוי הי”ד, לוחם בגדוד צבר של גבעתי בן 21 מפתח תקווה.

לוי הוא ההרוג הראשון מאש חמאס מאז תום מבצע “צוק איתן” ב-2014. הוא נפגע מירי צלפים בחזהו למרות שלבש אפוד קרמי. מותו נקבע בבית החולים.

הבשורה המרה נמסרה להוריו פרי ויעקב ולשני אחיו הקטנים – נוי בת ה-15 ודן בן ה-4 – בעת שהיו בחופשה באיטליה.

אח נוסף, אוריין, בן 19, משרת אף הוא בצבא.

הלוויתו תיערך מחר ב-12:00 בחלקה הצבאית בבית העלמין סגולה בפתח תקווה.

שר הביטחון אביגדור ליברמן כתב בטוויטר: “ביום שישי איבדנו את חייל צה”ל, סמל ראשון אביב לוי מפתח תקווה. לוי נפל בהגנה על העם, הארץ ותושבי עוטף עזה. ליבי עם משפחתו בערב הזה. יהי זכרו ברוך”.

לאחר התקרית הותקפו כ-60 יעדים ברצועת עזה.

מדובר צה”ל נמסר כי הושמדה מפקדת גדוד חאן יונס של חמאס בדרום הרצועה ובחאן יונס. מוקדם יותר הושמדה מפקדת גדוד זייתון, בצפון הרצועה.

בצה”ל ממקדים מאמצים בפגיעה במפקדות חמאס, במטרה לפגוע בארגון באופן הקשה ביותר.

משרד הבריאות הפלסטיני בעזה דיווח כי לפחות ארבעה פלסטינים נהרגו מהפגזות צה”ל. הזרוע הצבאית של חמאס הודיעה כי שלושה מההרוגים הם פעיליה.

בלילה הודיעו בחמאס: “סיכמנו עם ישראל על הפסקת אש בתיווך מצרים והאומות המאוחדות”. הודעת ארגון הטרור, שנמסרה מטעם דוברו פוזי ברהום, התקבלה לאחר שמוקדם יותר דווח כי מצרים ומתווכים בין-לאומיים הגיעו להבנות בנוגע לרגיעה.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בָּכוֹ תִבְכֶּה בַּלַּיְלָה: 1950 לחורבן הבית
    22/07/2018 00:43
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. בָּכוֹ תִבְכֶּה בַּלַּיְלָה: 1950 לחורבן הבית – ומהשמים המשיח עוד לא הגיע רק בגלל שיש גזירת גיוס השמד והזימה. כבר מספיק להתעמר ולרדוף את עם ד’ די!! די!! די!! די!! די!! די!! די!! די!! די!! די!! כל מי שלא תמים ולא בעל אינטרס יודע כבר היטב את המצב החשוך בענין גיוס השמד ובחינוך, יש בעיות כאן בארץ שמי שאומר את האמת עלול לקבל רדיפות וישר אומרים לו גם אתה מהפלג? ואז מתחילים להציק ולרדוף אותו ומשפחתו, די!! די!! די!! המצב חמור יותר אצל מנהיגי ורבני ארץ ישראל שחוששים להגיד את האמת על השמד שקורה בא”י, בנוסף משתמשים בסיסמא אתה נגד גדו”י וכו’ בכדי לחפות ולהצדיק כאחד את מעשיהם הנ”ל. זו האמת ומאוד עצוב שצריך להוציא אותה לרה”ר. וידוע המצב הנורא השורר פה בארה”ק, אשר היהדות החרדית נמצאת בסכנה רוחנית גדולה לאין שיעור ד”י.

    והן ידוע המצב כאן בארץ ישראל, שמלחמת הסיטרא אחרא – וגונדא דיליה [ע”י חכי”ם חרדים בכנסת המינים – מיהדות התורה] הלוחמים בכל כוחם נגד התורה הקדושה, החמירה בזמן האחרון מאוד מאוד, שלוחמים בעוז ובגבורה, ובכל מיני התחכמות, וברוב ממון, לבטל את התורה הקדושה, והאמונה בהשם יתברך שמו, ולהוציא כל לומדי התורה מבית המדרש, ולהכניסם לתוך הצבא הטמא שלהם, לטמאם, לזהמם, ולערבם עם החפשים והחפשיות שלהם, בכח, בהסתה, ובפיתויים עד אין שיעור, וכל זה בגלוי ובהכרזה מפורשת שזה כל כוונתם שפועלים בכל כוחם לקלקל ולערב את בנינו ובנותינו ביחד עם החפשים והחפשיות לפרוץ כל המחיצות המבדילות.

    והמוחים נגדם והמסבירים את עוצם הסכנה והקלקול שיש בהצבא הטמא, נרדפים על ידי הפאליציי, המכים באכזריות נוראה וחוטפים אותם לבית אסורים, ועל כן עיני כל ישראל בארץ הקודש נשואות גם אל אחינו שבגולה להשמיע קול זעקה ומחאה קבל עם ועולם על חורבן הדת והתורה שנעשה כאן בארץ ישראל.

    האם ניתן להכחיש את הדברים ולכתוב במחי יד, ‘אין כלום, ‘הכל בסדר בדיוק כמו בשבעים שנה האחרונות? ע”כ יאמר לראשי הישיבות והאדמורים בארצינו הק’ ולרבני חו”ל זו השעה שלכם כנראה, וכי כמה עסקנים וכמה בריונים [כמו יענקושי קניבסקי] וכו’ ינהלונו השמד פה בא”י? כולם יודעים כאן היטב שכל רב/אדמו”ר/מנהיג וכו’ בא”י ששומע את המצב ומקבל נתונים מהשטח, שותק מיד, ואם פיקח הוא שולך כמה עסקנים ובדרך כלל לא מועיל כלום, זו האמת, ממש כואב, מקווה שמישהו יקבל תועלת מהדברים ושיפעל ללא חת ומורא מהנהו .. וכל עצרת שהיא נגד גיוס -השמד- היא קידוש שם שמים…