קריספל על גזיזת הפיאות: “מה עבר להם בראש? מהיכן השנאה הזו?”

צוריאל קריספל, סגן ראש העיר אלעד ויו"ר סיעת ש"ס המקומית - לחרדים 10: היכן זה מגיע למען ה', מה זה אומר לנו כהורים, כמחנכים, כרשות מקומית? איך קורה כזה מצב?" • "יותר מדי בלגן בתחום הזה, של הטיפול בבני הנוער"
אריה ריבקינד
ח' אב התשע"ח / 20.07.2018 14:16

צוריאל קריספל, יו”ר ש”ס בעיר אלעד, מגיב בזעזוע על התקיפה של הנער החסידי שארבעה צעירים, נוער שוליים המתגוררים בעיר החרדית, קרעו את חליפתו וגזזו את שתי פיאותיו.

“פשוט מזעזע, נחרדתי כאשר שמעתי את הסיפור הבוקר”, אומר קריספל בשיחה עם חרדים 10. “רחמנות על הנתקף וגם על התוקפים, שללא ספק עשו מעשה חמור מאין כמוהו”.

קריספל מוסיף : “אך מהיכן זה מגיע למען ה’, מה זה אומר לנו כהורים, כמחנכים, כרשות מקומית? איך קורה כזה מצב? מה בדיוק עבר להם בראש? מהיכן השנאה הזו? מה הם רצו להביע? ועל מי בדיוק הם כועסים כאשר דבר כזה יוצא מתוכם? אין ספק שהם זקוקים לטיפול ועזרה באופן דחוף”.

כסגן ראש עיר, תפעל להצבת מצלמות במקום או שאתה רוצה לבקר את ראש העיר על שלא פעל עד היום להצבת מצלמה במקום. תושבים אומרים שאיום ונורא שם כל לילה.

“זה זמן רב שהתחילו לרשת את המרחב הציבורי, אני אדרוש אכן שיתנו עדיפות למקומות בהם מתקהלים בני הנוער.

“המצלמה היא הבעיה, אבל בעיקר חוסר המעש והטיפול כיאות בבני הנוער, יש יותר מדי בלגן בתחום הזה, ראש העיר לצערי לא נותן לאף אחד לגעת בתחום הזה, תיק הנוער שייך לראש העיר. והמצב, לצערי, לא מרנין לא עם הנערים ולא עם הנערות, זה הולך מדחי אל דחי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות