“הם אלימים ומסוכנים”: נעצר עוד חשוד בתקיפת הנערה בבית שמש

תושב רמת בית שמש כבן 27 נעצר הלילה על-ידי המשטרה בחשד למעורבות באירוע תקיפת הנערה שלא הייתה לבושה בצניעות • השרה גילה גמליאל: "כך נכון להתייחס אליהם - כאל עבריינים"
חיים טוויל
ו' אב התשע"ח / 18.07.2018 10:43

במהלך הלילה (רביעי) עצרה המשטרה חשוד נוסף במקרה התקיפה של חרדים קיצוניים בעיר בית שמש שאירע שלשום  כנגד צעירה המתגוררת בעיר  וצעיר נוסף שהיה עמה.

שלשום עצרה המשטרה חשוד ראשון, נער שוליים, בחשד למעורבות במהומות בין הקיצונים לנערי השוליים בשכונה.

בסרטון שהופץ מהאירוע, נראית הצעירה לבושה בחצאית וחולצה ארוכה כשהיא נמלטת מן המקום בבהלה. התושבת לא הגישה תלונה למשטרה, אך בעקבות תלונה שהגיש אחד התושבים, פתחה המשטרה בחקירה.

במסגרת החקירה שפתחה המשטרה שלשום, לאחר שכמה עשרות חרדים קיצוניים רדפו אחרי צעירה שעברה ברחוב, ועל פי החשד כמה מהם תקפו אותה וצעיר נוסף שהיה עמה – ערכו חוקרי המשטרה פעולות חקירה מגוונות, שהביאו לאיתור זהותו של חשוד נוסף כבן 27, תושב רמת בית שמש, והוא נעצר הלילה בביתו.

החשוד הובא לחקירה במשטרה בחשד לאיומים, תקיפה הגורמת חבלה של ממש והתנהגות העלולה להפר את שלום הציבור.

היום, יובא החשוד בפני בית המשפט, שם תבקש המשטרה להאריך מעצרו.

חקירת המשטרה נמשכת.

“מהרגע בו התרחשה התקיפה, הגיעו למקום שוטרים ונפתחה חקירה מאומצת תוך שימוש במגוון נרחב של פעולות גלויות וסמויות שכאמור הביאו לאיתור זהותו של חשוד עיקרי במעשה ומעצרו”, אומרים במשטרה. “המעצר הנו המשך ישיר של פעולות החקירה המאומצות שעושה המשטרה במטרה להגיע למעורבים העיקריים בתקיפה והבאתם לחקירה בגין מעשיהם, זאת למען כלל התושבים והאזרחים שומרי החוק ועל מנת למנוע התרחשותם של מקרים דומים בעתיד”.

השרה גילה גמליאל הגיבה: “מדובר בפלגים קיצוניים, משולחי רסן, אלימים ומסוכנים המנסים להשליט טרור על נשים במרחב הציבורי. כך נכון להתייחס אליהם – כאל עבריינים.

“זו אינה רוח היהדות ואינה רוח הישראליות, והם אינם פועלים מטעמים דתיים או רוחניים. המרחב הציבורי שייך לכולנו. בראש ובראשונה יש למצות את הדין בחומרה עם התוקפים ולוודא כי אנשי משטרה וסיור עירוני מבטיחים את שלומן של נשים במרחב הציבורי גם בשכונות בעלות ציביון דתי או חרדי. בשבוע הבא נציין את ט’ באב יום חורבן הבית וראוי להזכיר שגם הדרת נשים היא שנאת חינם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות