מסיבת סיום מסכת תענית במוסדות התורה ‘פאר משה’ בפתח תקווה • תמונות

הערב של סיום מסכת תענית וסיום שנת הלימודים נפתח בקומזיץ ישיבתי, מלווה בשירים התואמים את הימים • בסיום הערב חולקו מזכרות יחודייות לעוזבים את הישיבה ולבוגריה
יוסף גרינבוים • צילום: בועז בן ארי
ה' אב התשע"ח / 17.07.2018 16:43

ערב מיוחד ומרגש של סיום מסכת תענית וסיום שנת הלימודים בתלמוד תורה ‘פאר משה’, בנשיאות ראש הישיבה הגאון רבי משה פינטו ומנהל הת”ת הרב מאיר זקבך.

את המסכת סיימו תלמידי כיתת ‘מכינה’. במהלך הערב הפתיע מפקח רשת החינוך לעניין טעמי המקרא הרב אהרוני כשחילק תעודות הצטיינות ללומדים, ובירך אותם בהצלחה במעשי ידיהם ובהטמעת חשיבות לימוד טעמי המקרא לכל העדות, בכל מקום ובכל עת.

כמו כן השתתפו רבני הישיבה ומהכינה – הרב תמיר זכריה, הרב מרדכי נשרי, הרב שלמה חוברה, והרב יחיעם נגר, והמשפיעים הרוחניים הרב חנוך והרב יצחק גליקסברג.

הערב נפתח בקומזיץ ישיבתי, מלווה בשירים התואמים את הימים, ושירי הלל והודאה וכמיהה לתורה ולומדיה.

את ישיבת פאר משה ייסד לפני כ-32 שנה בפתח תקווה ראש הישיבה רבי משה פינטו, כשלאחר מכן נפתחה מכינה לישיבה קטנה בכיתות ז’ ח’ – כיתה ייחודית למסיימי כיתה ח’ שזקוקים לשנה נוספת כהכנה לשיבה קטנה.

במהלך הערב נשא דברים ראש הישיבה, שהגיע הישר משדה התעופה, וגולל איך החל את הקמת המקום מאפס, כשעוד הכל מסביב היה פרדסים, ואיך כיום בסייעתא דשמיא המקום הולך וגד.

להורי התלמידים שהשתתפו באירוע סיפר, כי במהלך השנה הקרובה תבנה עוד קומה לרווחת התלמידים – שתמשמש כפנימיה חדשה, והוסיף כי עד תחילת השנה כל שטחי המשחק של הת”ת והישיבה יוחלפו בחדשים.

בסיום הערב חולקו מזכרות יחודייות לעוזבים את הישיבה ולבוגריה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ישיבה מצויינת
    17/07/2018 16:49
    אבי
  1. זו ישיבה מצוינת לבחורים. עם השקעה בכל בחור ובחור. בני למד שם ומשם התקדם לישיבה גדולה מצוינת.

    השקעה בכל בחור עד לפרטים הקטנים. הגשמיים והרוחניים