הסבל שלך הגיעו לקיצו? זמן המתנה למענה אנושי לא יעלה על 6 דקות

מליאת הכנסת אישרה: כל החברות במשק, כולל הבנקים וחברות הביטוח, יחויבו לאפשר ללקוח לקבל מענה אנושי מיד לאחר בחירת השפה, בפניות של טיפול בתקלות, בירורים בחשבון וסיום התקשרות • החוק יכנס לתוקף בעוד כשנה
אריה ריבקינד
ה' אב התשע"ח / 17.07.2018 16:09

מליאת הכנסת אישרה אמש (שני) בקריאה שניה ושלישית את הצעת החוק של יו”ר ועדת הכלכלה, ח”כ איתן כבל, לקיצור זמני ההמתנה למענה אנושי מקצועי לטיפול בתקלות, בירור מצב חשבון וסיום התקשרות.

התיקון יחול על כל החברות במשק ובכללן, באופן חסר תקדים, גם על הבנקים וחברות הביטוח – ויכנס לתוקף בעוד כשנה.

ההצעה עברה ברוב של 58 ח”כים וללא מתנגדים.

 לפי ההצעה שאושרה הלילה, החברות יחויבו לאפשר ללקוח לקבל מענה אנושי מיד לאחר בחירת השפה, בפניות של טיפול בתקלות, בירורים בחשבון וסיום התקשרות, בזמן המתנה שלא יעלה על 6 דקות.

עוד נקבע, באופן חסר תקדים, כי ההצעה תחול גם על הבנקים וחברות הביטוח.

 ח”כ כבל אמר במליאה: “היום נדמה שהתחרות היא מי ייתן את השירות הגרוע יותר ולציבור הגיעו מים עד נפש; 10 שנים שהחוק הזה מקודם והחברות רק מצאו תירוצים איך לתת שירות גרוע. עשינו מהפכה של ממש, אני ממש מקווה שסבלם של הלקוחות בהמתנה על הקו הגיע לקיצו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות